Breaking News
Home / اہم ترین / اطالوی وزیر اعظم کا ہندوستان دورہ، دونوں ممالک کے مابین متعدد اقتصادی معاہدوں پر دستخط

اطالوی وزیر اعظم کا ہندوستان دورہ، دونوں ممالک کے مابین متعدد اقتصادی معاہدوں پر دستخط

نئی دہلی( ہرپل نیوز ،ایجنسی) 31 کتوبر۔ بھارت دورے پر آئے اطالوی پی ایم پاؤلو جیٹلونی نے پیر کو وزیر اعظم مودی کے ساتھ نمائندی سطح کے اجلاس میں متعدد معاہدوں پر دستخط کئے۔ گزشتہ پانچ سالوں میں، بحریہ کے مسئلے کے متعلق دونوں ممالک کے درمیانی تعلقات میں آئی تلخی میں بھی مثبتیت ظاہر ہوئی ہے۔ اجلاس میں دونوں ممالک نے ریلوے تحفظات اور توانائی کے شعبے سمیت چھ معاہدے پر دستخط کیے۔

گزشتہ 10 سالوں میں ہندوستان کا دورہ کرنے والے پہلے اطالوی وزیر اعظم جیٹلونی اور مودی نے اجلاس کے بعد میڈیا سے مشترکہ ​​خطاب کیا۔وزیراعظم مودی نے کہا، بھارت اور اٹلی دنیا کی دو بڑی معیشتیں ہیں،جس میں ہمارے تجارتی تعاون کو فروغ دینے کے بہت سے امکانات ہیں ۔مودی نے کہا کہ ہماری دو طرفہ تجارت، جو فی الحال 8.8 بلین ڈالر ہے، اس میں اضافہ ہونے کا امکان ہے۔ انہوں نے کہا کہ جینٹلونی کے ساتھ اطالوی کاروباریوں کے اعلی سطحی وفد کے ساتھ بحث انہیں کافی نظر آئی ہے۔ وہیں انہوں نے بھارتی کمپنیوں کے ساتھ شراکت میں بھارت کے بڑے پروگراموں میں اطالوی کمپنیوں کی حصے داری پر زور دیا۔

مودی نے کہا، اسمارٹ سٹی، فوڈ پروسیسنگ، دواسازی اور بنیادی ڈھانچے جیسے شعبوں میں ہماری ضرورت کو اٹلی کی مہارت اور صلاحیتوں سے مکمل کیا جا سکتا ہے۔بھارت اور اٹلی کے درمیان سفارتی تعلقات سال 2012 کے فروری میں بگڑ گئے تھے، جب اٹلی کے تجارتی جہاز اینركا لیكسی سے دو بحریہ میسیلیانو لاتورے اور سالواتورے گرونےکے ذریعہ کی گئی فائرنگ نے کیرالہ کے دو بھارتی ماہی گیروں کی جان لے لی تھی۔

اب اس کیس کی سماعت ہیگ انٹرنیشنل کورٹ کی طرف سے کی جا رہی ہے، اور بھارت نے دونوں بحری جہاز اٹلی میں واپس آنے کی اجازت دی ہے۔ بھارت اور اٹلی کے درمیان رابطے میں تلخی سے یورپی یونین اور بھارت کے درمیان آزاد تجارتی مذاکرات کو لے کر مذاکرات پر بھی اثر انداز ہوا ۔دونوں ممالک کی طرف سے اجلاس کے بعد جاری مشترکہ بیان میں کہا گیا کہ مودی اور جیٹلونی نے بھارت-اٹلی کی مضبوط اقتصادی تعلقات کی تعریف کی اور معاشی تعاون بڑھانے کو لے کر عزم کا اظہار کیا۔

دونوں ممالک کے درمیان کیا کیا معاہدے ہوئے؟

  • دونوں اطراف نے ریلوے کی حفاظت کے لئے تعاون کا مشترکہ اعلامیہ پر دستخط کئے۔
  • بھارت اور اٹلی کے درمیان توانائی کے شعبے میں تعاون کے لئےدستخط کئے گئے ۔
  • وہیں اٹلی کے تجارتی ایجنسی اور انوسٹ انڈیاکے درمیان باہمی تعاون کے بارے میں ایک اور معاہدہ ہوا۔
  • – بھارت اٹلی سفارتی تعلقات کے 70 سال مکمل ہونے کی یاد میں بھارتی ثقافتی تعلقات کونسل اور اٹلی کے خارجہ امور اور بین الاقوامی تعاون کی وزارت کے درمیان ایم او یو پر دستخط کئے گئے۔
  • اٹلی کے خارجہ امور اور بین الاقوامی تعاون کے وزارت کے ٹریننگ یونٹ اور بھارت کی خارجہ سروس انسٹی ٹیوٹ کے درمیان وزارت برائے معاہدے پر دستخط کئے گئے ۔
  • بھارت اور اٹلی کے درمیان ثقافتی تعاون پر ایک ایگزیکٹو پروٹوکول بھی دستخط کیا گیا ۔

واضح رہے کہ 2007 میں اس وقت کے وزیر اعظم رومانو پرودی کے دورے کے بعد اٹلی کے کسی وزیر اعظم کا یہ پہلا ہندوستانی دورہ ہے۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/rHvza

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے کھیتوں ک* نشان لگا دیا گیا ہے