Breaking News
Home / اہم ترین / غازی آباد سے لے کر اعظم گڑھ تک درجنوں غیر قانونی مذبح سیل، اینٹی رومیو اسکواڈ بھی تشکیل

غازی آباد سے لے کر اعظم گڑھ تک درجنوں غیر قانونی مذبح سیل، اینٹی رومیو اسکواڈ بھی تشکیل

لکھنو(ہرپل نیوز، ایجنسی) 22 مارچ: یوپی میں یوگی آدتیہ ناتھ کی قیادت میں نئی ​​حکومت کے دور میں غیر قانونی مذبح پر تیزی سے کارروائی ہو رہی ہے۔ دو دنوں کے اندر اندر ریاست میں الگ الگ جگہوں پر درجنوں غیر قانونی مذبح کو بند کروایا گیا ہے۔ اس کے علاوہ رومیو اسكوڈ کی بھی تشکیل کی گئی ہے۔ بی جے پی نے یوپی انتخابات میں ان دونوں کو ہی ایشو بنایا تھا۔ بی جے پی کا وعدہ تھا کہ حکومت بنتے ہی مذبح بند کئے جائیں گے اور لڑکیوں-خواتین کے تحفظ کے لئے رومیو اسكوڈ قائم کیا جائے گا۔ تاہم اب تک صرف غیر قانونی مذبح کو ہی بند کرانے کی کارروائی کی گئی ہے۔میڈیا رپورٹس کے مطابق منگل کو غازی آباد میں 15 سلاٹر ہاؤس بند کرائے گئے۔ پولیس نے بڑی کارروائی کرتے ہوئے کیلا بھٹہ علاقے کے درجن بھر غیر قانونی مذبح کو بند کروا دیا۔ یہ تمام مذبح غیر قانونی طور پر چل رہے تھے۔ مذبح بند ہونے سے ان سے وابستہ لوگ بے روزگار ہو گئے ہیں۔ وہ اس کارروائی کے خلاف ہنگامہ کر سکتے ہیں، اس لیے وہاں بھاری سیکورٹی فورس تعینات کی گئی ہے۔

 نو بھارت ٹائمس کے مطابق، پی ایم مودی کے لوک سبھا حلقہ وارانسی کے جیت پورا میں بھی ایک مذبح کو بند کیا گیا ہے۔ آگرہ میں دو مذبح ہیں، جن میں سے ایک میونسپل کا ہے تو دوسرا بی ایس پی کے سابق ممبر اسمبلی کا ذاتی مذبح ہے۔ ان دونوں مذبح کو فی الحال وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ کے سخت تیور کے چلتے دو دن تک کے لئے بند کر دیا گیا ہے۔

اعظم گڑھ میں بھی غیر قانونی طور پر چل رہے تین مذبح کو سیل کر دیا گیا ہے۔ منگل کی دیر شام مینھ نگر قصبے کے درگاہ علاقے میں غیر قانونی طور پر چل رہے مذبح کو پولیس نے سیل کر دیا۔ وہیں، مبارکپور تھانہ علاقے کے قصبے میں چل رہے مذبح کو ایس ڈی ایم اور تھانہ انچارج کی مشترکہ کارروائی میں سیل کر دیا گیا۔

اینٹی-رومیو اسكوڈ بھی بنا

یوپی کی بی جے پی حکومت کے 'سنکلپ پتر پر عمل کے تحت لکھنؤ پولیس زون کے 11 اضلاع میں خواتین کے ساتھ چھیڑ خانی کی واردات کو روکنے کے لئے 'اینٹی رومیو دستہ' بنانے کے بھی احکامات دیے گئے ہیں۔ لکھنؤ زون کے پولیس انسپکٹر جنرل اے ستیش گنیش نے کہا کہ زون کے 11 اضلاع میں ایک ماہ کی خصوصی مہم شروع کی ہے اور وہ ہر ہفتے اس کارروائی کا جائزہ لیں گے۔ اس کے علاوہ اناؤ کے 7 تھانوں میں بھی 'اینٹی رومیو اسكوڈ' بنایا گیا ہے۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/8xq31

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے کھیتوں ک* نشان لگا دیا گیا ہے