Breaking News
Home / اہم ترین / مودی کے ساتھ ڈیل کرنا بند کریں راہل، پی ایم کے خلاف ثبوت ہے تو پیش کریں: کیجریوال

مودی کے ساتھ ڈیل کرنا بند کریں راہل، پی ایم کے خلاف ثبوت ہے تو پیش کریں: کیجریوال

نئی دہلی(ہرپل نیوز)17 ڈسمبر:۔ دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے ہفتہ کو پریس کانفرنس کر وزیر اعظم نریندر مودی اور کانگریس نائب صدر پر ڈیل کرنے کا الزام لگایا ہے۔ اروند کیجریوال نے راہل گاندھی سے کہا کہ پی ایم مودی کے ساتھ ڈیل کرنا بند کریں، نہیں تو ملک انہیں بالکل معاف نہیں کرے گا۔ انہوں نے راہل سے پی ایم مودی کے بدعنوانی سے منسلک ثبوتوں کو عام کرنے کے لیے بھی کہا ہے۔

اس سے پہلے اروند کیجریوال نے ٹویٹ کے ذریعے راہل گاندھی سے پوچھا تھا کہ راہل جی، آپ مودی جی کے 'ذاتی کرپشن' کو کب بے نقاب کرنے جا رہے ہیں؟ کیجریوال نے پریس کانفرنس میں سیاسی جماعتوں کو نوٹ بندی کے قوانین میں ملی چھوٹ پر بھی سوال اٹھائے ہیں۔ انہوں نے سوال پوچھا ہے کہ نوٹ بندی کے دوران رقم جمع کرنے پر سیاسی پارٹیوں کو چھوٹ کیوں دی جا رہی ہے؟

انہوں نے کہا کہ حیرت یہ ہو رہی ہے کہ کل راہل گاندھی وزیر اعظم مودی سے ملے تھے اور اس کے بعد یہ اعلان ہوا ہے کہ سیاسی پارٹیوں کے ذرائع کے بارے میں نہیں پوچھا جائے گا۔ تو دونوں کے درمیان کیا یہ ڈیل ہوئی ہے؟ راہل نریندر مودی کی بدعنوانی کے بارے میں بتا نہیں رہے ہیں صرف کہہ رہے ہیں کہ میں نے اپنا منہ کھول دیا تو بھونچال آ جائے گا۔ میرے پاس نریندر مودی کی بدعنوانی کے ثبوت ہیں اور پھر جا کر نریندر مودی سے ملتے ہیں اور ڈیل کر لیتے ہیں۔ میں راہل گاندھی سے کہوں گا کہ جو بھی ان کے پاس ثبوت ہیں وہ عوامی کریں اور مودی کے ساتھ ڈیل کرنا بند کریں، نہیں تو ملک ان کو بالکل معاف نہیں کرے گا۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/9Ga9y

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے کھیتوں ک* نشان لگا دیا گیا ہے