Breaking News
Home / اہم ترین / پاکستان کو اسی کی زبان میں سبق سکھانے کا وقت آ گیا ، ایک کے بدلے تین سر لائے جائیں : کیپٹن امریندر سنگھ

پاکستان کو اسی کی زبان میں سبق سکھانے کا وقت آ گیا ، ایک کے بدلے تین سر لائے جائیں : کیپٹن امریندر سنگھ

چنڈی گڑھ(ہرپل نیوز،ایجنسی)5مئی :سرحد پر پاکستانی فوجیوں کے مظالم پر پنجاب کے وزیر اعلی کیپٹن امریندر سنگھ نے کہا کہ اب پاکستان کو سبق سکھانے کا وقت آ گیا ہے۔ اگر وہ ایک ہندوستانی فوجی کا سر کاٹتے ہیں تو ہمیں ان کے تین فوجیوں کے سر کاٹ کے لانے چاہئیں۔ نیٹ ورک 18 کے خصوصی پروگرام رائزنگ پنجاب میں کیپٹن امریندر نے کہا کہ یہ پہلی بار نہیں ہوا ہے کہ پاکستان نے ہندوستانی فوجیوں کے ساتھ ایسی بزدلانہ حرکت کی ہے، ان کی ذہنیت ہی گندی ہے، ہم لوگ اچھے انسان ہیں، لیکن اب ان کو انہی کی زبان میں جواب دینے کا وقت آ گیا ہے۔ کپٹن امریندر نے کہا کہ کانگریس حکومت کی پہلی ترجیح پردیش کے نوجوانوں کو روزگار دینا اور پنجاب کو نشے سے پاک بنانا ہے۔ کانگریس کی حکومت جب سے اقتدار میں آئی ہے، صوبہ میں نشے پر روک لگی ہے۔

 راہل کو کانگریس صدر بنایا جائے:اس دوران کیپٹن نے کانگریس کے نائب صدر راہل گاندھی کی بھی جم کر تعریف کی۔ انہوں نے کہا کہ وہ چاہتے ہیں کہ راہل گاندھی کانگریس کے قومی صدر بنیں۔ راہل گاندھی اچھا کام کر رہے ہیں، لیکن میڈیا نے ان کی شبیہ کو خراب کر رکھی ہے۔ انہوں نے کہا کہ اگر راہل ملک کے وزیر اعظم بنتے ہیں تو ملک کو ایک اچھا وزیر اعظم ملے گا۔ راہل کی سب سے خاص بات یہ ہے کہ وہ اپنے فیصلوں پر قائم رہتے ہیں۔ کیپٹن امریندر نے دعوی کیا کہ 'پنجاب میں کانگریس کی حکومت آنے کے بعد سے منشیات (منشیات) کی قیمتوں میں 60 فیصد تک اضافہ ہوا ہے۔ پنجاب کو نشاسے پاک بنانے میں یہ ہمارا پہلا کامیاب قدم ہے۔ نوجوانوں کو روزگار دینا بے حد ضروری ہے۔ اگر ہم نوجوانوں کو روزگار دیں گے، تبھی وہ نشہ چھوڑیں۔

سرمایہ کاروں کے اعتماد میں ہوا اضافہ:امریندر سنگھ نے کہا کہ کانگریسی حکومت سے سرمایہ کاروں کے اعتماد میں اضافہ ہواہے۔ ہمیں امید ہے کہ بہت جلد پنجاب میں سرمایہ کاری میں اضافہ ہوگا۔ کچھ دنوں پہلے ممبئی میں میں نے 22 سرمایہ کاروں سے بات کی تھی، ان میں سے کئی نے پنجاب میں سرمایہ کاری کو لے کر دلچسپی ظاہر کی ہے۔رائزنگ پنجاب پروگرام میں ہی پنجاب اسمبلی میں حزب اختلاف کے لیڈر اور عام آدمی پارٹی کے قداور ممبر اسمبلی ایچ ایس پھلكا نے کہا کہ موجودہ وقت میں عام آدمی پارٹی سب سے تیزی سے بڑھنے والی پارٹی ہے۔ کچھ خاص وجوہات کی وجہ سے پارٹی پنجاب اسمبلی انتخابات نہیں جیت پائی، لیکن ہمارا 'اثر چھوڑنا ابھی باقی ہے۔ ہم اس بات کا یقین دلاتے ہیں کہ بطور اپوزیشن ہم اپنی زبردست چھاپ چھوڑیںگے۔

پھلكا نے پنجاب حکومت پر اٹھائے سوال:پنجاب میں ملی شکست پر پھلكا نے کہا کہ ہم لوگ ریاست کے عوام کا اعتماد نہیں جیت پائے، لہذا کانگریس ہم سے آگے نکل گئی۔ ویسے پنجاب میں قانون کے نظام کی حالت بگرتی جا رہی ہے۔ مثلاپولیس آپریشن کو لیکر سیاسی اختلاف ہیں۔ ہم یہ مسئلہ اسمبلی میں اٹھائیں گے۔پھلكا نے دہلی کی کیجریوال حکومت کی بھی خوب تعریف کی۔ انہوں نے کہا کہ دہلی کے لوگوں کے لئے عام آدمی پارٹی حکومت نے کافی کام کیا ہے۔ یہ عام لوگوں کی لڑائی لڑ رہی ہے، لیکن کوئی اس پر توجہ نہیں دے رہا ہے۔ ہم اس بات کا یقین دلاتے ہیں کہ اسمبلی میں ہم لوگ پنجاب کے عام لوگوں سے وابستہ مسائل اٹھائیں گے اور امریندر حکومت کو اس کا جواب دینا ہوگا۔

اکالی دل کو کانگریس کے وعدوں پر کو شک:پروگرام میں اکالی دل کے راجیہ سبھا ممبر پارلیمنٹ سکھدیو سنگھ نے کہا کہ انہیں نہیں لگتا ہے کہ پنجاب کے عوام سے کانگریس نے جو وعدے کر کے اقتدار حاصل کیا ہے ، وہ انہیں پورا کر پائے گی۔

بی جے پی نے بھی کی امریندر کی تنقید:اسی پروگرام میں پنجاب بی جے پی کے صدر نے بھی امریندر حکومت کی تنقید کی۔ انہوں نے کہا کہ پنجاب میں قانون کا نظام بگڑ رہا ہے۔ گزشتہ چند دنوں میں جرائم کی شرح بڑھ گئی ہے۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/QRfdC

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے کھیتوں ک* نشان لگا دیا گیا ہے