Breaking News
Home / اہم ترین / کالا دھن رکھنے والوں کو حکومت نے دیا ایک اور موقع، 31 مارچ ہے آخری تاریخ

کالا دھن رکھنے والوں کو حکومت نے دیا ایک اور موقع، 31 مارچ ہے آخری تاریخ

نئی دہلی(ہرپل نیوز)17 ڈسمبر:۔ کالا دھن رکھنے والوں کو حکومت نے ایک اور موقع دیا ہے۔ حکومت نے آج سے کالے دھن کو سفید کرنے کے لئے ایک نئی اسکیم شروع کی ہے۔ اس اسکیم کا نام ' پردھان منتری غریب کلیان یوجنا' ہے، جس کے تحت 50 فیصد ٹیکس دے کر کالے دھن کو سفید کیا جا سکتا ہے۔ یہ منصوبہ 31 مارچ 2017 تک چلے گا۔

آمدنی سیکرٹری ہنس مکھ ادھيا نے جمعہ کو کہا تھا کہ پی ایم جی کے وائی کے تحت لوگوں کے پاس بغیر ٹیکس والی رقم کا اعلان کرنے کے لئے ساڑھے تین ماہ کا وقت ہے۔ اس کے لئے انکم ٹیکس افسر کے سامنے ایک منشور دیا جا سکتا ہے۔ اس منصوبہ کے تحت اعلان کرنے والے پر کسی طرح کی قانونی کارروائی نہیں ہوگی۔ قانون کے تحت کئے گئے اعلان کو خفیہ رکھا جائے گا۔ اس اعلان کا استعمال خدمات ٹیکس، مصنوعات ٹیکس وغیرہ کی ادائیگی کے لئے نہیں کیا جا سکے گا۔

انہوں نے کہا کہ پريونشن آف منی لانڈرنگ ایکٹ، نارکوٹکس ایکٹ، بے نامی جائیداد رکھنے والوں یا اسمگلنگ کے ملزمان کے تئیں کوئی نرمی نہیں برتی جائے گی۔ ادھيا نے کہا تھا کہ وزیر اعظم غریب بہبود کی منصوبہ بندی یا ٹیکس نظام میں سرمایہ کاری لوگوں کے لئے آخری موقع ہے۔ کوئی بھی شخص یا کمپنی 49.9 فیصد ٹیکس ادا کرکے اپنی غیر اعلانیہ آمدنی کو سفید بنا سکتی ہے۔ اس میں 25 فیصد رقم سود کے بغیر چار سال کے لئے لاک کر دی جائے گی۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/n3bc7

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے کھیتوں ک* نشان لگا دیا گیا ہے