Breaking News
Home / اہم ترین / کانگریس نائب صدر راہل گاندھی نے نوٹ بندی کو بتایا 'مودی کی تشکیل کردہ تباہی؛ بیلگام میں عوام الناس سے خطاب

کانگریس نائب صدر راہل گاندھی نے نوٹ بندی کو بتایا 'مودی کی تشکیل کردہ تباہی؛ بیلگام میں عوام الناس سے خطاب

بیلگام (ہرپل نیوز)17 ڈسمبر:۔کانگریس نائب صدر راہل گاندھی نے ہفتہ کو کرناٹک کے شہر بیلگام  میں ایک ریلی سے خطاب کرتے ہوئے نوٹ بندي اور دیگر معاملات پر وزیر اعظم نریندر مودی کی جم کر کھینچائی کی. راہل نے کہا، 'پارلیمنٹ ہاؤس میں مودی جی نے کسانوں کا مذاق اڑاتے ہوئے کہا کہ کسان گڈھا کھودتے ہیں، مودی نے منریگا اسکیم کا بھی مذاق اڑایا' راہل گاندھی نے کہا کہ منریگا کسانوں کی ریڑھ کی ہڈی ہے. نوٹ بدي کی مذمت کرتے ہوئے راہل نے کہا، 'جس طرح انگریزی میں کہتے ہیں،مین میڈ ڈیزاسٹر اسی طرح نوٹ بندي بھی مودی کا تشکیل دے دیا گیا ڈیزاسٹر ہے.' راہل گاندھی نے آگے کہا کہ میں وزیر اعظم سے پوچھنا چاہتا ہوں کہ مالیا ہندوستان کا چور ہے، آپ نے اُسے 1200 کروڑ روپے کی ٹافی کیوں کھلائی؟ آپ نے اس کا قرض کیوں معاف کیا؟

اس سے پہلے جمعہ دوپہر وزیر اعظم نریندر مودی سے ہوئی ملاقات کے ٹھیک بعد کانگریس نائب صدر راہل گاندھی نے گوا پہنچ کر پی ایم مودی پر جم کر حملہ کیا. عوامی اجلاس سے لوگوں سے خطاب کرتے ہوئے راہل گاندھی نے کہا کہ گزشتہ ڈھائی سال میں ایک فیصد امیروں نے ملک کے 60 فیصد رقم پر قبضہ کیا ہے۔ نوٹ بندی کے معاملے پر راہل نے گوا میں بھی پی ایم پر حملہ بولتے ہوئے کہا تھا کہ تمام کیش کالا دھن نہیں ہے اور تمام کالا دھن کیش نہیں ہے. نوٹ بندی سے غریبوں کو دقتیں ہو رہی ہیں. انہوں نے کہا کہ صرف چھ فیصد کالا دھن کیش میں ہے. 94 فیصد کالا دھن سونے اور رئيل اسٹیٹ میں ہے. یہ بات مودی جی جانتے ہیں.

انہوں نے کہا، لاکھوں کروڑ روپے بیرون ملک میں بینک اکاؤنٹ میں جمع ہے. کتنے لوگوں کو مودی جی نے جیل میں ڈالا. کانگریس نائب صدر نے کہا کہ 1٪ لوگوں نے بینک سے آٹھ لاکھ کروڑ روپے ہڑپ رکھا ہے. جب کسان پیسے نہیں واپس دے پاتا ہے تو آپ اس کو تنگ کرتے ہیں.مگر جب ملک کے امیر لوگ پیسے نہیں دیتے ہیں تو انہیں نان پرفارمینگ ایسیٹ کہتے ہیں.

The short URL of the present article is: http://harpal.in/KRmGq

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے کھیتوں ک* نشان لگا دیا گیا ہے