Breaking News
Home / اہم ترین / ہائی ٹینشن بجلی کی تار کی زد میں آیا مزدور۔ جسم کے کئی حصوں میں لگی آگ

ہائی ٹینشن بجلی کی تار کی زد میں آیا مزدور۔ جسم کے کئی حصوں میں لگی آگ

بھٹکل (ہرپل نیوز)20مئی:بھٹکل کے سلطان اسٹریٹ میں فرش پر ٹائیلس بچھانے والا ایک مزدور اچانک 10کے وی بجلی تار چھو جانے سے شدید زخمی ہو گیا ۔ واقعہ  جمعہ کی شام کو  پیش آیا ہے ۔،مزدور کا تعلق راجستھان سےبتایا جارہاہے۔ بجلی کے شاک سے اس کے ہاتھ اور پیربری طرح جل گئے ہیں۔ ویلفئیر اسپتال میں ابتدائی علاج کے بعدمزید علاج کے لئے منگلورو کے وینلاک اسپتال  روانہ کیا گیا ہے ۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/mYRVp

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے کھیتوں ک* نشان لگا دیا گیا ہے