Home / اہم ترین / آج نصف شب سے مکمل طور پر بند ہو جائیں گے 500 اور 1000 کے پرانے نوٹ

آج نصف شب سے مکمل طور پر بند ہو جائیں گے 500 اور 1000 کے پرانے نوٹ

نئی دہلی(ہرپل نیوز،ایجنسی)24نومبر۔ آج رات سے 500 اور ہزار کے پرانے نوٹ تاریخ کا حصہ ہو جائیں گے۔ کچھ ضروری سہولیات کے لئے حکومت کی جانب سے آج رات تک 500 اور ہزار کے نوٹ دیے جانے کی چھوٹ دی گئی تھی۔ لیکن اب ان جگہوں پر بھی یہ پرانے نوٹ نہیں چلیں گے۔ اب جن کے پاس بھی یہ نوٹ بچے ہوئے ہیں وہ صرف بینک میں جاکر ہی انہیں جمع کرا پائیں گے۔ اسی درمیان حکومت کی جانب سے نوٹ بندی کے بعد ہو رہی کیش کی قلت سے راحت دلانے کے لئے کئی اور فیصلے لئے گئے۔

وزیر اعظم نریندر مودی نے 8 نومبر کو 500 اور ہزار کے نوٹ کو بند کرنے کا اعلان کیا۔ اس کے بعد بینکوں میں 500 اور ہزار کے پرانے نوٹ تبدیل کرنے کے لئے افراتفری مچ گئی۔ لوگوں کو لگا کہ اگر انہوں نے جلد سے جلد اپنے نوٹ نہیں بدلے تو وہ ردی کی ٹوکری میں بدل جائیں گے۔ بینکوں کے اوپر بڑھتے ہوئے دباؤ اور لوگوں کی پریشانیوں کو دیکھتے ہوئے حکومت نے کئی ضروری خدمات میں ان نوٹوں کو چلانے کی چھوٹ دی تھی۔

ان خدمات میں ریلوے ٹکٹ کاؤنٹر، ایئر لائن ٹکٹنگ، سرکاری اسپتال، پبلک ٹرانسپورٹ، دودھ بوتھ، شمشان گھاٹ، پٹرول پمپ، میٹرو ریل ٹكٹس، پرسكرپشكن پر ادویات کی خریداری، ایل پی جی گیس سلینڈرس، بجلی اور پانی کے بل شامل تھے۔ لیکن آج آدھی رات سے ان کی خدمات کا استعمال کرنے والے لوگ 500 اور 1000 کے پرانے نوٹ استعمال نہیں کر پائیں گے یعنی آج آدھی رات سے 500 اور ہزار کے پرانے نوٹ مارکیٹ میں چلن سے مکمل طور پر باہر ہو جائیں گے۔ ایسے میں جن لوگوں کے پاس یہ پرانے نوٹ بچے بھی ہیں وہ صرف بینک میں جاکر ہی انہیں تبدیل کرا پائیں گے۔ مانا جا رہا ہے ایسے میں بینکوں پر دباؤ اور بڑھ سکتا ہے۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/3wYjo

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے کھیتوں ک* نشان لگا دیا گیا ہے

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.