Home / اہم ترین / اکھل بھارتیہ اکھاڑا پریشد کے صدر مہنت نریندر گری کے کمرے سے ملا خودکشی نوٹ

اکھل بھارتیہ اکھاڑا پریشد کے صدر مہنت نریندر گری کے کمرے سے ملا خودکشی نوٹ

کولکاتہ: (ہرپل نیوز؍ایجنسی)21؍ستمبر:اکھل بھارتیہ اکھاڑا پریشد کے صدر مہنت نریندر گری کا آج مشکوک طور پر انتقال ہوگیا۔ اس کے بعد پولیس نے بتایا کہ مہنت نریندر گری کے کمرے سے ایک خودکشی نوٹ ملا ہے۔ اس میں ان کے شاگرد آنند گری کا ذکر ہے۔ خودکشی نوٹ کے بارے میں معلومات آنے سے کچھ دیر پہلے آنند گری نے بات کی۔اس میں آنند نے کہا تھاکہ میں بچپن سے نریندر گری کا شاگرد رہا ہوں، ہم دونوں کو الگ کرنے کی سازش شاید اس لیے کی گئی تھی کہ ایک کو نیچے لایا جائے، آج ہمارے گرو جی نہیں رہے۔

یہ ایک بڑی سازش ہے، ابھی میں ہریدوار میں ہوں، میں یہاں سے باہر آیا ہوں،میں پہنچ جاؤں گا، مجھے سب کچھ معلوم ہو جائے گا، پھر میں کچھ بتا سکوں گا، میں ابھی بولنے کی پوزیشن میں نہیں ہوں۔ اس سوال کے جواب میں آنند گری نے کہا میرے ساتھ کوئی تنازعہ نہیں تھا، جھگڑا مٹھ کی زمین بیچنے کا تھا، کچھ لوگ جو گرو جی کے ساتھ بیٹھ کر بیٹھتے تھے، ان لوگوں کا اس مٹھ کی زمین پر ارادے تھے اور میں اس مٹھ کی زمین بیچنا نہیں چاہتا تھا۔

جس کی وجہ سے انہوں نے گروجی کو میرے خلاف کیا اور گرو جی مجھ سے ناراض ہو گئے۔ گرو جی نے مجھے بتایا کہ یہ لوگ ٹھیک نہیں ہیں، ان لوگوں نے گرو جی کو چھین لیا اور مجھ سے چھین لیا۔وزیراعلی یوگی آدتیہ ناتھ نے ٹویٹ کیا اور کہاکہ اکھل بھارتیہ اکھاڑا پریشد کے صدر مہنت نریندر گری جی کی موت روحانی دنیا کے لیے ایک ناقابل تلافی نقصان ہے۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/qLdI4

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے خانے پر* نشان لگا دیا گیا ہے

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.