Home / اہم ترین / بی پی ایس سی کے پیپر لیک معاملے میں ای اویو نے کیا بڑاخلاصہ 8 سے 10 لاکھ روپے میں بکا بہار کا مستقبل، لیپ ٹاپ سمیت کئی بینک اکاؤنٹس ضبط

بی پی ایس سی کے پیپر لیک معاملے میں ای اویو نے کیا بڑاخلاصہ 8 سے 10 لاکھ روپے میں بکا بہار کا مستقبل، لیپ ٹاپ سمیت کئی بینک اکاؤنٹس ضبط

پٹنہ:(ہرپل نیوز؍ایجنسی)16؍مئی: ای او یو (ریسرچ اکنامک آفنس یونٹ) کی جانب سے تحقیقات میں سوال و جواب کیلئے یہ سودا 8 سے 10 لاکھ روپے میں کیا گیا تھا۔ اس کے لیے ایک مکمل منظم گینگ کام کر رہا تھا۔ جانچ میں یہ خبر سامنے آئی کہ ہر امیدوار سے 10-10 لاکھ روپے لئے گئے۔ یہ رقم مختلف کھاتوں میں منگوائی گئی۔

ای اویو نے اس معاملے میں 4 لوگوں کو گرفتار کیا ہے۔ اس کے علاوہ ان سے کئی بینک کھاتوں کے بارے میں بھی معلومات حاصل کی گئیں، جنہیں ضبط بھی کر لیا گیا ہے۔ بی پی ایس سی پیپر لیک اس میں ایک بڑا انکشاف کرتے ہوئے ای اویو نے بی پی ایس سی میں کامیابی کے نام پر ہر امیدوار سے 8 سے 10 لاکھ روپے لینے کی تصدیق کی ہے۔

ای او یو نے طالب علم لیڈر دلیپ اور شیطان کو گرفتار کیا ہے، جنہوں نے اس معاملے میں آئی اے ایس افسر کو سوالیہ پرچے بھیجے تھے۔اے ڈی جی کے مطابق تمام گرفتار افراد سے طویل پوچھ گچھ کی گئی ہے۔ ان کے ٹھکانوں پر چھاپے مارے گئے،وہاں سے کاغذ چوری کے کئی آلات بھی برآمد ہوئے ہیں۔ ساتھ بڑی مقدار میں نقدی بھی برآمد ہوئی ہے۔ گینگ کے ارکان سے پوچھ گچھ اور چھاپوں کے دوران ان کے کئی بینک اکاؤنٹس کا پتہ چلا ہے۔

ان بینک کھاتوں میں ڈیل کے مطابق امیدواروں سے رقم لی گئی۔ ای او یو کی تحقیقات میں پتہ چلا ہے کہ ان اکاؤنٹس سے لاکھوں روپے منتقل کیے گئے ہیں۔ فی الحال، ای اویو ہر ایک اکاؤنٹ کی باریک بینی سے جانچ کر رہا ہے۔ پیسے لگانے والوں سے بھی تفتیش کی جا رہی ہے۔ فی الحال تمام اکاؤنٹس منجمد کر دیے گئے ہیں۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/d7CzF

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے خانے پر* نشان لگا دیا گیا ہے

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.