Home / اہم ترین / حکومت کو پیگاسس پر جواب دینا چاہیے ، پارلیمنٹ اگلے منٹ میں چلے گی: کانگریس

حکومت کو پیگاسس پر جواب دینا چاہیے ، پارلیمنٹ اگلے منٹ میں چلے گی: کانگریس

نئی دہلی: (ہرپل نیوز؍ایجنسی) یکم اگست:۔کانگریس نے ہفتہ کوکہاہے کہ پارلیمنٹ کی کارروائی اگلے منٹ میں شروع ہو جائے گی اگر مرکزی حکومت پیگاسس جاسوسی واقعہ پر کچھ سوالوں کا جواب دے گی ، لیکن اس مسئلے پر بحث سے بھاگ رہی ہے کیونکہ اس کے پاس کوئی راز ہے۔پارٹی کے ترجمان ابھیشیک منو سنگھوی نے نامہ نگاروں کو بتایاہے کہ پارلیمنٹ فوراََچلے گی ، اگلے ہی منٹ میں یہ چلنا شروع ہو جائے گی لیکن ایک چھوٹی سی بات حکومت کو کرنا پڑے گی۔

یعنی حکومت کو دو سوالوں کے جواب دینے ہیں۔ پہلے ، کیاحکومت نے پیگاسس سافٹ ویئر خریدا؟ دوسرا اسے کسی خاص شخص کے خلاف استعمال کیا گیا ہو اور اگر ہاں تو ان کے نام بتائیں۔انہوں نے الزام لگایاہے کہ حکومت اس پربحث نہیں چاہتی۔ حکومت کے پاس چھپانے کے لیے بہت کچھ ہے۔ پیگاسس اور کچھ دیگر مسائل پر گزشتہ کئی دنوں سے پارلیمنٹ کے دونوں ایوانوں میں تعطل ہے۔

مانسون سیشن 19 جولائی سے شروع ہوا تھا لیکن اب تک دونوں ایوانوں کی کارروائی متاثر ہے۔اپوزیشن جماعتوں کا کہنا ہے کہ پارلیمنٹ میں تعطل تب ہی ختم ہو گا جب حکومت پہلے پیگاسس جاسوسی کے معاملے پر بات چیت کے لیے تیار ہو گی۔پارلیمانی امور کے وزیر پرہلاد جوشی نے پیگاسس جاسوسی کے معاملے پر فوری بحث کا مطالبہ کیا جبکہ حکومت نے جمعہ کو یہ مطالبہ مسترد کرتے ہوئے لوک سبھا میں کہاہے کہ یہ کوئی مسئلہ نہیں ہے۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/H3UUo

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے خانے پر* نشان لگا دیا گیا ہے

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.