Home / اہم ترین / دولت مشترکہ کھیل 2022 : نکہت زرین کا کمال،ہندوستان کیلئے حاصل کیا گولڈ میڈل

دولت مشترکہ کھیل 2022 : نکہت زرین کا کمال،ہندوستان کیلئے حاصل کیا گولڈ میڈل

نئی دہلی:(ہرپل نیوز؍ایجنسی)7؍اگست: ورلڈ چمپئن باکسر نکہت زرین بھی کامن ویلتھ گیمز میں گولڈ میڈل جیت چکی ہیں۔ 26 سالہ نکہت اس سال مئی میں عالمی چمپئن بنی تھیں۔ اب انہیں ڈیبیو کامن ویلتھ گیمز میں پیلا تمغہ ملا ہے۔ نکہت نے ہندوستان کو 17 واں طلائی تمغہ حاصل کیا۔ ہندوستان کے تمغوں کی تعداد اب 48 تک پہنچ گئی ہے۔

اس کے ساتھ ہی ہندوستان نے نیوزی لینڈ کو پیچھے چھوڑ کر کامن ویلتھ گیمز میں چوتھے نمبر پر پہنچ گیا ہے۔نکہت زرین سے پہلے ہندوستانی باکسر امیت پنگھال اور نیتو گنگاس نے اپنی زبردست کارکردگی کو جاری رکھا اور سونے کے تمغے جیتے۔ ان دونوں باکسرز نے اپنے اپنے میچوں کے فائنل میں میزبان ملک انگلینڈ کے حریف کو شکست دی۔

اس طرح پنگھال نے پچھلے راؤنڈ کے سلور میڈل کا رنگ بہتر کیا۔ نیتو جو پہلے رنگ میں داخل ہوئی، نے خواتین کے کم سے کم ویٹ (45-48 کلوگرام) زمرے کے فائنل میں عالمی چمپئن شپ 2019 کی کانسی کا تمغہ جیتنے والی ریسزٹن ڈیمی جیڈ کو متفقہ فیصلے میں 5-0 سے شکست دی۔

عالمی چمپئن شپ میں چاندی کا تمغہ جیتنے والے اور ایشیائی کھیلوں میں سونے کا تمغہ جیتنے والے پنگھل اپنے چھوٹے قد کے باوجود ان دونوں باکسروں سے بہتر نظر آئے۔

کامن ویلتھ گیمز میں ہی نیتو نے بہت اعتماد کا مظاہرہ کیا اور فائنل میں بھی وہ اسی انداز میں کھیلی جس طرح وہ پچھلے میچوں میں کھیلی تھیں۔ انہوں نے میچ کے تینوں راؤنڈز میں پورے 9 منٹ تک کنٹرول برقرار رکھا اور مخالف باکسر کو کوئی موقع نہیں دیا۔ نیتو نے تیز تیز گھونسوں سے حریف کو دنگ کر دیا۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/ygtXt

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے خانے پر* نشان لگا دیا گیا ہے

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.