Home / اہم ترین / دہلی-این سی آر میں دیوالی کااثر ،لوٹین زون میں خطرناک زمرے میں پہنچی فضائی آلودگی

دہلی-این سی آر میں دیوالی کااثر ،لوٹین زون میں خطرناک زمرے میں پہنچی فضائی آلودگی

نئی دہلی:(ہرپل نیوز؍ایجنسی) 6؍نومبر:دیوالی کی اگلی صبح ملک کی راجدھانی دہلی اور اس کے آس پاس کے علاقے فضائی آلودگی کی وجہ سے مزید خراب ہو گئے۔ آلودگی کو روکنے کے لیے دہلی حکومت نے پٹاخوں کی فروخت اور استعمال پر پابندی لگا دی تھی۔ تاہم دیوالی کے دوران کئی مقامات پر آتش بازی دیکھی گئی۔ آلودگی کو روکنے کے لیے حکومت کی تمام کوششیں ناکافی نظر آئیں۔ دیوالی کے اگلے دن یعنی جمعہ کی صبح دارالحکومت کی ہوا کا معیار ’خطرناک‘ زمرے میں پہنچ گیا۔

آسمان پر دھند کی موٹی چادر نظر آ رہی تھی۔ دہلی کے جن پتھ میں ہوا کا معیار’خطرناک‘ زمرے میں پہنچ گیا۔ جمعہ کی صبح جن پتھ میں ہوا کے معیار کا انڈیکس 655.07 رہا۔ آسمان پر دھند کی گھنی چادر کے باعث بہت سے لوگوں نے آنکھوں میں پانی بھرنے اور گلے میں خارش کی شکایت کی۔ کم و بیش یہی صورتحال نوئیڈا اور غازی آباد میں بھی ہے۔ یہاں بھی آلودگی سنگین زمرے میں پہنچ گئی۔

دہلی حکومت کے پٹاخوں پر پابندی کے باوجود کئی جگہوں پر لوگ دیوالی کے موقع پر سڑک پر پٹاخے پھوڑتے نظرآئے ، جس سے ہوا کے معیار کی صورتحال خراب ہوگئی۔ اس کے ساتھ ہی دہلی کی آلودگی کی سطح میں پرالی جلانے کا تعاون بڑھ کر 25 فیصد ہو گیا ہے۔ مرکز کے زیر انتظام ہوا کے معیار کی پیش گوئی کرنے والی ایجنسی ’سفر‘ کے مطابق اتوار کی شام (7 نومبر) تک ہوا کا معیار بہتر نہیں ہوگا۔ تاہم ہوا کے معیار کی حالت ’انتہائی خراب‘ زمرے میں آ سکتی ہے۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/2OzQS

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے خانے پر* نشان لگا دیا گیا ہے

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.