Home / اہم ترین / سماجوادی اتحادکی میٹنگ،سیٹ شیئرنگ کافارمولہ طے۔ اکھلیش یادو،شیوپال یادواورراج بھرنے کامیابی کادعویٰ کیا

سماجوادی اتحادکی میٹنگ،سیٹ شیئرنگ کافارمولہ طے۔ اکھلیش یادو،شیوپال یادواورراج بھرنے کامیابی کادعویٰ کیا

لکھنؤ:(ہرپل نیوز؍ایجنسی)13؍جنوری: اتر پردیش میں آنے والے اسمبلی انتخابات کے پیش نظر سیاسی پارٹیوں نے اتحادیوں کے ساتھ سیٹ شیئرنگ کا منصوبہ تیار کرنا شروع کر دیا ہے۔بدھ کو سماج وادی پارٹی اور ان کی اتحادی جماعتوں کے درمیان سیٹ شیئرنگ فارمولہ طے پا گیا ہے، حالانکہ ابھی تک کوئی باضابطہ اعلان نہیں کیاگیا ہے۔ ذرائع سے موصولہ اطلاع کے مطابق ایس پی کے قومی صدر اکھلیش یادو کے ساتھ ہوئی میٹنگ میں اوم پرکاش راج بھرکی قیادت والی سبھاسپا کو 8، شیو پال یادو کی پرسپا کو 6، سنجے چوہان کی پیپلز پارٹی سے 3، پیپلز پارٹی 3 نشستیں حاصل کر سکتے ہیں۔

دوسری طرف راشٹریہ لوک دل کو 25-30 سیٹیں ملنے کی امید ہے۔ ذرائع کا دعویٰ ہے کہ میٹنگ میں ٹی ایم سی اور این سی پی کو 1-1 سیٹیں دینے کا فیصلہ کیاگیاہے۔ ذرائع نے بتایاہے کہ شیو پال کے پرسپا کو جن 6 سیٹوں کی پیشکش کی گئی ہے ان میں گننور، جسونت نگر، بھوجپور، جسرانہ، مبارک پور اور غازی پور کی ایک سیٹ شامل ہے۔اتحادیوں کے ساتھ ہونے والی ملاقات کی تصویر ٹویٹ کرتے ہوئے اکھلیش نے کہاہے کہ ایس پی کی تمام حلیفوں کی اعلیٰ قیادت کے ساتھ، آج کی بات اتر پردیش کی ترقی اور مستقبل کی۔

جبکہ شیو پال سنگھ یادو نے ٹویٹ کیاہے کہ سماج وادی پارٹی کے قومی صدر اکھلیش یادو کی قیادت میں شامل تمام اتحادیوں کے ساتھ آئندہ جنرل اسمبلی کی تیاریوں پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ ریاست کے کروڑوں عوام کی خواہش ہے کہ اکھلیش یادوجی کی قیادت میں اتر پردیش میں ایس پی کی مخلوط حکومت بنے۔راج بھر نے میٹنگ کی تصویریں بھی ٹویٹ کی ہیں۔ اکثریت کا دعوی کرتے ہوئے، انہوں نے 10 مارچ کو ٹویٹ کیا ہے کہ سماج وادی پارٹی کے قومی صدراکھلیش یادو کی قیادت میں تمام اتحادیوں کے ساتھ انتخابی تیاریوں پر بات چیت۔ 10 مارچ کوسنکلپ مورچہ ایک ساتھ مل کر مخلوط حکومت بنائیں گے۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/KQ4Qo

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے خانے پر* نشان لگا دیا گیا ہے

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.