Home / اہم ترین / سماجوادی پارٹی نے 159 امیدواروں کی فہرست جاری، اعظم خان،عبداللہ اعظم اورناہیدحسن کوبھی ٹکٹ ملا،اکھلیش کرہل اورشیوپال جسونت نگرسے امیدوار

سماجوادی پارٹی نے 159 امیدواروں کی فہرست جاری، اعظم خان،عبداللہ اعظم اورناہیدحسن کوبھی ٹکٹ ملا،اکھلیش کرہل اورشیوپال جسونت نگرسے امیدوار

لکھنؤ:(ہرپل نیوز؍ایجنسی)24؍جنوری: سماج وادی پارٹی نے یوپی اسمبلی انتخابات کے لیے اپنے 159 امیدواروں کی فہرست بھی جاری کی ہے۔ اس میں اعلان کیا گیا ہے کہ اکھلیش یادومین پوری کی کرہل سیٹ سے باضابطہ طور پر الیکشن لڑیں گے۔ جیل میں بند ایس پی لیڈر اور سابق کابینہ وزیر اعظم خان کو رام پور سیٹ سے امیدوار بنایا گیا ہے۔ جبکہ ان کے صاحبزادے عبداللہ اعظم سوار سیٹ سے الیکشن لڑیں گے۔ سہارنپور سیٹ سے آشو ملک کی امیدواری کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

کیرانہ سے ناہید حسن کو امیدوار بنایا گیا ہے۔ سنجے لاتھر کو مٹھ سے ٹکٹ دیا گیا ہے۔ سماج وادی پارٹی نے بھی بی جے پی سے بغاوت کرنے والے کئی لیڈروں کو ٹکٹ دیا ہے۔ نکود سیٹ سے دھرم سنگھ سینی کو امیدوار بنایا گیا ہے۔ روشن لال ورما کو تلہار سے، بھگوتی ساگر کو گھٹم پور سے، برجیش پرجاپتی کو ٹنڈواری سے اور مکیش ورما کو شکوہ آبادسے نامزد کیا گیا ہے۔ سماج وادی پارٹی نے بی جے پی کے سوالوں کا جواب دیتے ہوئے یہ فہرست جاری کی ہے۔ بی جے پی نے مسلسل ایس پی کی فہرست جاری نہ کرنے پر سوال اٹھایا ہے اور پوچھا ہے کہ اسے کس بات کا ڈر ہے۔

ایس پی نے رائے بریلی کی ہرچند پور سیٹ سے راہل لودھی، سرینی سے دیویندر پرتاپ سنگھ، اونچہار سے منوج پانڈے کو میدان میں اتارا ہے۔ فرخ آباد کی قیام گنج سیٹ سے سرویش امبیڈکر، امرت پور سے جتیندر یادو، فرخ آباد سے سمن موریہ، بھوجپور سے ارشد جمال کو امیدوار قرار دیاگیاہے۔ اروند یادو کو قنوج کی چھبراماؤ سیٹ سے، انیل کمار پال کو تروا سے، انیل کو قنوج کی ایس سی سیٹ سے ٹکٹ دیا گیا ہے۔

اکھلیش یادوکے چچا شیو پال سنگھ یادو اٹاوہ کی جسونت نگر سیٹ سے الیکشن لڑیں گے۔ جبکہ بھرتھانہ ایس سی سیٹ سے راگھویندر کمار سیٹ پر میدان ماریں گے۔ اوریا کی دبیا پور سیٹ سے پردیپ یادو اور اوریا ایس سی سیٹ سے جتیندر ڈبل سائیکل ریس میں حصہ لیں گے۔ کملیش چندر دیواکر کانپور دیہات کی رسول آباد سیٹ سے، آر پی کشواہا اکبر پور رانیہ سے، نریندر پال سنگھ بھوگنی پور سے، منیندر شکلا بٹور سے الیکشن لڑیں گے۔ ستیش کمار کانپور نگر کی کلیان پور سیٹ سے نگم کے امیدوار ہوں گے۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/74cvo

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے خانے پر* نشان لگا دیا گیا ہے

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.