Home / اہم ترین / شادی کی تقریب میں شراب کی تلاشی لینے پہنچی پولیس ، تیجسوی برہم ، وزیراعلی نتیش کاپلٹ وار، جب شراب پیتے نہیں تو پریشانی کیاہے؟

شادی کی تقریب میں شراب کی تلاشی لینے پہنچی پولیس ، تیجسوی برہم ، وزیراعلی نتیش کاپلٹ وار، جب شراب پیتے نہیں تو پریشانی کیاہے؟

پٹنہ :(ہرپل نیوز؍ایجنسی)23؍نومبر: شراب بندی والی ریاست بہار میں پولیس اب دلہن کے کمرے کی بھی تلاشی لے رہی ہے۔ بہار کی سابق وزیر اعلیٰ رابڑی دیوی نے ایک ویڈیو شیئر کیا ہے جس میں پولیس ایک شادی ہال کے کمروں کی تلاشی لے رہی ہے۔ اس ویڈیو کے سامنے آنے کے بعد آر جے ڈی لیڈر تیجسوی یادو نے نتیش کمار کی حکومت کو نشانہ بنایا ہے۔ اس معاملے پر وزیراعلی نتیش کمار نے کہا ہے کہ انتظامیہ اور پولیس کو اس کی ذمہ داری دی گئی ہے۔ جب پولیس کو کسی قسم کی اطلاع ملتی ہے تو وہ کارروائی کرتی ہے۔

نتیش کمار نے شادی کی تقریب کی تلاشی کے سوال پر کہاکہ پولیس کو شکایات ملی ہیں کہ شادی کے پروگراموں میں کچھ لوگوں کو شراب پینے کا انتظام کیا جاتا ہے، جب پولیس کو اطلاع مل رہی ہے تو وہ اس کے مطابق چل رہی ہے۔ کسی کو اس کی فکر نہیں کرنی چاہیے جب آپ ایسا نہیں کرتے تو کیا حرج ہے (شراب نہ رکھیں اور نہ پییں) بہت اچھا، کہیں سے معلوم ہوا ہو گا، پولیس والوں کو بتایا ہو گا۔

تیجسوی یادو نے اپنی والدہ رابڑی دیوی کے ٹویٹ کو ری ٹویٹ کرتے ہوئے لکھاکہ بہار پولیس اور حکومت ریاست اور 5-6 اضلاع کی سرحد پار کر کے پٹنہ اور پھر ہوٹلوں، شادیوں کی جگہوں، دلہن کے کپڑے، کمرے اور بیت الخلاء کی تلاشی لے رہی ہے۔ ستم ظریفی یہ ہے کہ شراب اسمگل کرنے، کرانے اور بیچنے والوں پرہی شراب کو پکڑنے کی ذمہ داری ہے۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/1BgDd

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے خانے پر* نشان لگا دیا گیا ہے

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.