Home / اہم ترین / ’صرف اخبار پڑھ کر پی آئی ایل داخل نہ کریں‘ وزیر اعظم مودی کے خلاف پوسٹر معاملے میں سپریم کورٹ کی ہدایت

’صرف اخبار پڑھ کر پی آئی ایل داخل نہ کریں‘ وزیر اعظم مودی کے خلاف پوسٹر معاملے میں سپریم کورٹ کی ہدایت

نئی دہلی: (ہرپل نیوز؍ایجنسی) 19؍جولائی:۔دارالحکومت دہلی میں وزیر اعظم نریندر مودی کے خلاف پوسٹر لگانے کے معاملے 24 افراد کے خلاف ایف آئی آر درج کرنے کے معاملے میں پیر کو سپریم کورٹ میں سماعت ہوئی۔ لیکن درخواست گزار کی جانب سے ادھوری معلومات کے بارے میں عدالت نے کہا کہ عوامی مفاد کی قانونی چارہ جوئی (پی آئی ایل) صرف اخبار پڑھ کر نہیں دائر کی جانی چاہئے۔

سپریم کورٹ نے درخواست گزار کے وکیل سے کہا ہے کہ وہ ایک ہفتہ میں ایف آئی آر درج کریں۔ سپریم کورٹ نے کہا کہ درخواست گزار کو صرف اخبار پڑھ کرہی پی آئی ایل درج نہیں کرنی چاہئے۔ اس سلسلے میں کچھ تفصیلات #دائر کی جائیں تاکہ سپریم کورٹ اس معاملے میں کارروائی کرسکے۔در اصل اس معاملے میں ایف آئی آر درج کرنے کے لئے دہلی پولیس کے خلاف سپریم کورٹ میں درخواست دائر کی گئی ہے۔

درخواست میں مطالبہ کیا گیا ہے کہ وہ کورونا کے بارے میں وزیر اعظم مودی پر پوسٹر لگانے والوں کے خلاف ایف آئی آر منسوخ کریں۔ یہ بھی کہا گیا ہے کہ پولیس کو ہدایت کی جائے کہ وہ ویکسین پر پوچھ گچھ کرنے والے پوسٹروں یا اشتہاروں پر ایف آئی آریا کارروائی نہ کریں۔

درخواست میں مطالبہ کیا گیا ہے کہ پولیس سے ان ایف آئی آر کے تمام ریکارڈ بھی طلب کیے جائیں۔ درخواست گزار کے وکیل پردیپ کمار یادو نے کہا ہے کہ سپریم کورٹ پہلے ہی کہہ چکا ہے کہ اظہار رائے کی آزادی سے انکار نہیں کیا جاسکتا۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/NTJHc

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے خانے پر* نشان لگا دیا گیا ہے

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.