Home / اہم ترین / عیدالاضحیٰ کے پیش نظرکیرالا میں 20 جولائی تک لاک ڈاؤن میں نرمی

عیدالاضحیٰ کے پیش نظرکیرالا میں 20 جولائی تک لاک ڈاؤن میں نرمی

ترووننت پورم : (ہرپل نیوز؍ایجنسی) 18؍جولائی:۔ کیرالا حکومت نے عیدالاضحیٰ (بقرعید) کے پیش نظر 18، 19 اور 20 جولائی 2021 کو کووڈ 19 لاک ڈاون پابندیوں میں نرمی کردی ہے۔کیرالا میں ہفتے کو کورونا وائرس کے 16,148 نئے کیسز ریکارڈ کیے گئے ہیں، جس سے انفیکشن کا معاملہ 31,46,981 ہو گیا جبکہ 114 ہلاکتوں کی تعداد 15269 ہوگئی۔ ریاستی حکومت کی ایک ریلیز میں کہاگیاہے کہ اس انفیکشن سے 13197 افراد علاج کر چکے ہیں، جن میں سے 30,06,439 صحت یاب ہوگئے۔

ٹیسٹ پوزیٹیٹیٹی ریٹ (ٹی پی آر) 10.76 فیصد رہا۔ اس وقت ریاست کے مختلف اضلاع میں 3,99,634 افراد زیر علاج ہیں۔ ان میں سے 3,74,822 گھروں میں یا ادارہ جاتی قرنطینہ میں اور 24,812 اسپتالوں میں ہیں۔

ریاستی حکومت نے مثبت ٹیسٹ کی شرحوں کی بنیاد پر اضلاع کی پانچ اقسام کے تحت نئی رہنما خطوط جاری کیں۔ 5 سے نیچے کی ٹی پی آر کیٹیگری اے میں ہے ، 5 سے 10 کے درمیان زمرہ بی ، 10 سے 15 کیٹیگری سی ہے اور ٹی پی آر 15 سے اوپر کیٹیگری ‘ڈی’ ہے۔

نئے اصول یہ ہیں:

اے ، بی اور سی قسم میں اشیائے ضروریہ فروخت کرنے والی دکانوں کے علاوہ کپڑے ، جوتے ، الیکٹرانک اشیاء ، فینسی اور زیورات فروخت کرنے والی دکانوں کو بھی اب شام 8 بجے تک کھلے رہے کی اجازت ہوگی۔

عبادت گاہوں میں 40 افراد کی اجازت ہے۔ ان میں کووڈ- 19 ویکسین کی کم از کم ایک خوراک موصول ہوچکی ہو۔

ڈی قسم میں دکانوں کو صرف پیر کو ہی کھلنے کی اجازت ہوگی۔

‘اے’ اور ‘بی’ زمرے میں بیوٹی پارلر اور حجام کی دکانوں کو ایسے عملے کے ساتھ کھولنے کی اجازت ہے جن کو ویکسین کی کم از کم ایک خوراک موصول ہو۔

دیگر اجازت شدہ سرگرمیوں کے ساتھ ساتھ ، زمرہ A اور B کے علاقوں میں صبح 7 بجے سے شام 8 بجے تک اور دیگر زمرے میں اجازت کے دنوں کے دوران بھی الیکٹرانک شاپس اور الیکٹرانک مرمت کی دکانیں کھولی جاسکتی ہیں۔

حکومت نے اے اور بی میں فلم کی شوٹنگ کی بھی اجازت دی ہے تاہم یہ کووڈ پروٹوکول پر سختی سے عمل پیرا ہوں۔

سبریمالا میں پوجا میں شریک ہوسکنے والے زائرین کی تعداد 5 ہزار سے بڑھا کر 10 ہزار کردی گئی ہے۔

ان تمام مقامات پر داخلے کی اجازت صرف ان لوگوں کو دی جانی چاہئے جن کو کم سے کم ایک خوراک ویکسین ملی ہو۔

منفی آر ٹی-پی سی آر ٹیسٹ اب کسی ایسے شخص کے لئے بین ریاستی سفر اور امتحانات میں شرکت کے لیے لازمی نہیں تھے جنہیں کووڈ ویکسین کی دو خوراکیں مل چکی ہیں۔

کسی بھی سرگرمی میں شرکت کرنا جس کے لئے منفی RT-PCR نتیجہ کی ضرورت ہوتی ہے ، جیسے کہ بین الاقوامی سفر کی طرح ، اس سرٹیفکیٹ کو ساتھ لے کر چلنا چاہئے جس میں یہ ظاہر ہوتا ہے کہ انہیں ویکسین کی دو خوراکیں موصول ہوئی ہیں۔ اعلامیے میں کہا گیا ہے ۔ جن لوگوں نے کووڈ کی علامات پیدا کیں وہ آر ٹی پی سی آر ٹیسٹ کروائیں گے اور منفی نتیجہ اخذ کریں گے۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/jDprp

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے خانے پر* نشان لگا دیا گیا ہے

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.