Home / اہم ترین / لاپتہ پوسٹر پر پرگیہ سنگھ ٹھاکر کا غصہ ، غداروں کے لیے کوئی جگہ نہیں

لاپتہ پوسٹر پر پرگیہ سنگھ ٹھاکر کا غصہ ، غداروں کے لیے کوئی جگہ نہیں

بھوپال: (ہرپل نیوز؍ایجنسی)17؍اکتوبر:بھوپال لوک سبھاسیٹ سے بی جے پی رکن پارلیمنٹ پرگیہ سنگھ ٹھاکر نے ریاستی کانگریس کے ایک ایم ایل اے کو COVID-19 وبائی امراض کے دوران ان کی گمشدگی کے پوسٹر لگانے پر تنقید کرتے ہوئے کہا ہے کہ ملک میں ایسے کانگریسیوں اور ملک دشمنوں کے لیے کوئی جگہ نہیں ہے صرف محب وطن ہی رہ سکتے ہیں۔

ایک پروگرام میں ٹھاکر نے کانگریس کے بھوپال ساؤتھ ایم ایل اے پی سی شرما کو نشانہ بنایا جبکہ شرما خود پروگرام میں موجودتھے۔ اس کے بعد شرما نے پروگرام درمیان میں چھوڑ دیا۔ پروگرام کے دوران ، ٹھاکر نے ہندوؤں کو محب وطن بتایا اور کانگریس کے سینئر لیڈر دگ وجے سنگھ پر حملہ کرتے ہوئے کہاہے کہ نرمدا پرکرما کرنے سے کوئی شخص مقدس نہیں بن سکتا۔

ٹھاکر نے ایم وی ایم میدان میں ایک تقریب میں کہاہے کہ ایک جانور میں مزاح کا احساس بھی ہوتا ہے ، جب اس کا بچہ مر جاتا ہے ، جب وہ بیمار ہوتا ہے تو وہ روتا ہے۔ لیکن وہ جانوروں کے ذریعے بھی گئے ہیں۔ وہ بیماروں کو بیمار نہیں سمجھتے ، پہلے انہوں نے (مجھ پر) تشدد کیا اور جب میں بیمار ہوئی تو انہوں نے ہمارے لاپتہ افراد کے پوسٹر لگائے۔

ایسے لوگ ایم ایل اے بننے کے قابل نہیں ہوتے ، بلکہ ایم ایل اے بن جاتے ہیں۔ ایسے لوگ اپنے آپ کو ہندو کہتے ہیں ، لیکن وہ بے حس ہیں۔ وہ ہم پر حملہ کرتے ہیں۔

لعنت ہے ایسے کانگریسیوں پر میں ایسے غداروں سے کہتا ہوں کہ بھارت میں ان کے لیے کوئی جگہ نہیں ، اگر وہ ہندوستان میں رہیں گے تو وہ صرف قوم پرست ہی رہیں گے۔ انہوں نے کہا ہے کہ اگر محب وطن اپنی شناخت کو سمجھیں گے تو سرحدیں محفوظ ہوں گی ، ہندوستان متحد ہوگا ، ہندوستان عظمت کو پہنچے گا۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/Gs4Wz

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے خانے پر* نشان لگا دیا گیا ہے

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.