Home / اہم ترین / مسلم نوجوان پی ایف آئی پر کی گئی کاروائی پر صبر کریں: مسلم تنظیموں کی اپیل

مسلم نوجوان پی ایف آئی پر کی گئی کاروائی پر صبر کریں: مسلم تنظیموں کی اپیل

نئی دہلی:(ہرپل نیوز؍ایجنسی)22؍ستمبر: پی ایف آئی کے عہدیداروں کی ملک گیر گرفتاری پر کئی مسلم تنظیموں نے ملا جلا ردعمل ظاہر کیا ہے۔ آل انڈیا تنظیم علمائے اسلام، کل ہند مرکزی امام کونسل اور مسلم اسٹوڈنٹس آرگنائزیشن آف انڈیا نے اپنے بیان میں کہا ہے کہ اگر یہ کاروائی قانون کی پاسداری اور دہشت گردی کی روک تھام کے لیے کی گئی ہے تو سب کو صبر و تحمل سے کام لینا چاہیے۔

تنظیموں نے کہا کہ گرفتار افراد کے خلاف قتل، تشدد اور ہتھیار رکھنے کے الزامات سنگین ہیں۔ تاہم ان الزامات کو عدالت میں ثابت کرنا ہے۔ تمام تنظیموں نے کہا کہ گزشتہ کئی دنوں سے پی ایف آئی کی ملک دشمن سرگرمیوں کی مسلسل اطلاعات آرہی ہیں۔

یہ بات ملک کے مسلمانوں کے لیے غور طلب ہے کہ سلفی وہابی نظریہ کے ساتھ نوجوانوں کو بنیادی طور پر برین واش کرنے کے پی ایف آئی کے الزامات کو دیکھتے ہوئے، مسلمانوں کو چاہیے کہ وہ ملک کے استحکام اور امن کے حصول میں مدد کریں۔

آپ کو بتاتے چلیں کہ پی ایف آئی کے کئی عہدیدار ماضی میں کالعدم سیمی سے تعلق رکھتے ہیں اور سیمی سخت گیر سلفی وہابی نظریے کی حامی بھی رہی ہے۔

تمام تنظیموں نے کہا کہ پی ایف آئی اور اس طرح کی سلفی وہابی تنظیمیں انہیں ملک کی صوفی اکثریتی آبادی کے بنیادی نظریے کے خلاف بہلانا چاہتی ہیں لیکن یہ صورتحال اسلام، ملک اور انسانیت کے مفاد میں نہیں ہے۔

تنظیموں نے اس اعتماد کا اظہار کیا کہ انہیں ملک کے عدالتی نظام، قانون اور آئین پر یقین ہے اور کسی کے ساتھ انصاف نہیں ہوگا۔ بیان دینے والوں میں مفتی اشفاق حسین قادری (چیئرمین آل انڈیا تنظیم علمائے اسلام)، ڈاکٹر شجاعت علی قادری (چیئرمین ایم ایس او)اور سید محمد رضوی (چیئرمین کل ہند مرکزی امام کونسل)شامل ہیں۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/MCsRx

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے خانے پر* نشان لگا دیا گیا ہے

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.