Home / اہم ترین / معروف صحافی کمال خان کا انتقال

معروف صحافی کمال خان کا انتقال

لکھنؤ :(ہرپل نیوز؍ایجنسی)14؍جنوری: سینئر صحافی کمال خان کا لکھنؤ میں دل کا دورہ پڑنے سے انتقال ہوگیا۔ خان، جو لکھنؤ کی بٹلر پیلس کالونی میں رہتے تھے، ایک طویل عرصے سے ٹی وی جرنلزم میں تھے۔

انھوں نے رات تک رپورٹنگ کی تھی۔ صبح سویرے ان کی طبیعت اچانک بگڑ گئی اور کچھ دیر بعد ان کا انتقال ہوگیا۔ بتایا جاتا ہے کہ ان کی موت دل کا دورہ پڑنے سے ہوئی۔

کمال خان این ڈی ٹی وی میں سینئر عہدے پر فائز تھے۔ 61 برس کے کمال گزشتہ 3 دہائیوں سے صحافت سے وابستہ تھے۔

ساتھی صحافیوں نے بتایا کہ ان کی خبریں جمعرات کی شام 7 اور 9 بجے کے پرائم ٹائم میں چلتی تھیں۔ صحافی نغمہ نے بتایا کہ کمال خان نے کانگریس کے 150 امیدواروں کی فہرست پر بات کی تھی۔

خان نے کہا تھا کہ پرینکا کے اس فیصلے کا طویل مدتی اثر پڑے گا۔ نغمہ نے بتایا کہ رات جب وہ شو میں کمال سے بات کر رہی تھیں تو ان کی طبیعت بالکل ٹھیک لگ رہی تھی۔

انھیں یقین نہیں آتا کہ اب چند گھنٹوں کے بعد اس کی آواز ہمیشہ کے لیے گم ہو گئی ہے۔ وہ یقین نہیں کر سکتیں کہ کمال اب ان میں نہیں ہے۔

وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ کے علاوہ سماج وادی پارٹی کے اکھلیش یادو اور دیگر لیڈروں نے بھی کمل کی موت کی اطلاع پر غم کا اظہار کیا ہے۔

سی ایم یوگی آدتیہ ناتھ نے کمال خان کے انتقال پر تعزیت کا اظہار کیا ہے۔ سی ایم یوگی نے کہا کہ وہ سوگوار خاندان کے تئیں گہری تعزیت کرتے ہیں۔

یہ صحافت کا ناقابل تلافی نقصان ہے۔ کمال غیر جانبدارانہ صحافت کے چوتھے ستون اور مضبوط نگران تھے۔ خدا اس کی روح کو سکون دے ۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/HCjcx

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے خانے پر* نشان لگا دیا گیا ہے

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.