Home / اہم ترین / ممبئی میں طوفانی بارش سے سیلابی صورتحال، عام زندگی مفلوج

ممبئی میں طوفانی بارش سے سیلابی صورتحال، عام زندگی مفلوج

ممبئی(ہرپل نیوز؍ایجنسی) 23؍ستمبر: ملک کی تجارتی راجدھانی ممبئی میں گزشتہ شب سے جاری بھاری بارش کی وجہ سے سیلابی صورتحال پیدا ہوگئی ہے۔ ستمبر کے مہینے میں اس طرح کی بارش نے ایک بار پھر شہر کی عام زندگی کو مفلوج کرکے رکھ دیا ہے۔ بی ایم سی ذرائع کے مطابق شدید بارش کی وجہ سے گورگاؤں، سائن، کرلا، نائیگام، کنگ سرکل میں جگہ جگہ پانی جمع ہوگیا ہے۔ سنٹرل ریلوے لوکل ٹرینوں کی مضافاتی خدمات کو معطل کر دیا ہے۔

ممبئی کے علاقے سائن، کرلا، چوناھٹی۔کرلا اور مسجد اسٹیشنوں کے درمیان مسلسل بارش اور پانی جمع ہونے کے باعث سینٹرل ریلوے پر شیواجی مہاراج ٹرمنل، سی ایس ایم ٹی تھانہ / سی ایس ایم ٹی واشی کے درمیان مضافاتی خدمات معطل کردی گئیں۔ منگل کی رات دیر گئے موسلا دھار بارش نے گورگاؤں اور سیائن سمیت متعدد علاقوں میں پانی جمع ہوگیا۔ ممبئی کے سائن ریلوے اسٹیشن پر بڑی تعداد میں مسافر پھنسے ہوئے تھے۔

ہندوستانی محکمہ موسمیات (آئی ایم ڈی) نے منگل کی سہ پہر کے آخر میں موسلادھار بارش کے بعد بدھ کے روز ممبئی میں عام طور پر ابر آلود آسمان کی پیش گوئی کی ہے، جس کے سبب گورگاؤں اور سائن سمیت کچھ علاقوں میں پانی جمع ہوگیا ہے۔

آئی ایم ڈی کے مطابق بدھ کے روز ممبئی میں زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت 32 ڈگری سینٹی گریڈ رہنے کا امکان ہے جبکہ کم سے کم درجہ حرارت 26 ڈگری سینٹی گریڈ رہنے کی پیش گوئی کی گئی ہے۔ آئی ایم ڈی عہدیدار نے کہا، "بدھ سے بارشوں کی شدت میں کمی آئے گی اور اس ہفتے کے آخر تک یہ نچلی طرف رہے گا۔" بارش کی وجہ سے ولے پارلے اور رام مندر علاقوں میں کچھ مقامات پر ٹریفک جام رہا۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/JRS3c

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے خانے پر* نشان لگا دیا گیا ہے

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.