Home / اہم ترین / ممتا بنرجی کا مرکزی حکومت پر حملہ کہاوہ سیاسی لڑائی نہیں جیت سکتے،اس لئے لے رہے ہیں ایجنسیوں کاسہارا

ممتا بنرجی کا مرکزی حکومت پر حملہ کہاوہ سیاسی لڑائی نہیں جیت سکتے،اس لئے لے رہے ہیں ایجنسیوں کاسہارا

کولکاتہ: (ہرپل نیوز؍ایجنسی)9؍ستمبر: مغربی بنگال کی وزیر اعلیٰ ممتا بنرجی نے بدھ کو مرکزی حکومت پر حملہ کیا ہے۔ چیتلا میں ترنمول کانگریس ورکرز کنونشن کے دوران بنگال کی وزیراعلیٰ نے کہا کہ وہ ہمارے ساتھ سیاسی جنگ نہیں جیت سکتے۔اس لئے اس نے کانگریس کو روکنے کے لیے جس طرح تحقیقاتی ایجنسیوں کی مدد لی، وہ ہمارے ساتھ وہی کام کر رہی ہے۔

وزیراعلیٰ ممتا بنرجی نے کہا کہ وہ مسلسل پوچھ گچھ کے لیے فون کر رہے ہیں، لیکن حقیقت یہ ہے کہ جن لوگوں کے نام دراصل ناردامعاملے میں ہیں، انہیں نہیں بلایا گیا۔ بھون پور اسمبلی حلقہ میں ٹی ایم سی ورکرز کنونشن کے دوران وزیراعلی ممتا نے کہا کہ صرف بھگوان ہی جانتا ہے کہ 2021 میں انتخابات کیسے ہوئے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ مرکز نے جھوٹ بولا، وہ اب بھی اسے شکست نہیں دے سکتے۔ نندی گرام میں مجھ پر حملے کے پیچھے ایک سازش تھی۔ 1000 غنڈے باہر سے آئے اور بنگال کو دھوکہ دیا۔ انہوں نے کوئلہ گھوٹالے سے متعلق منی لانڈرنگ کیس میں ممتا بنرجی کے بھتیجے ابھیشیک بنرجی سے پوچھ گچھ کے لیے بھی مرکز پر حملہ کیا۔

وزیراعلیٰ ممتا بنرجی نے دعویٰ کیا کہ ابھیشیک کے خلاف کوئی درست مقدمہ نہیں ہے۔ دراصل انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ (ای ڈی) نے ابھیشیک بنرجی سے مغربی بنگال میں مبینہ کوئلہ گھوٹالے سے متعلق منی لانڈرنگ کیس میں تقریبا نو گھنٹے تک پوچھ گچھ کی۔ انہوں نے کہا کہ بی جے پی انتقامی سیاست کر رہی ہے، اور ٹی ایم سی کے رکن پارلیمنٹ ابھیشیک بنرجی کو نشانہ بنا رہی ہے۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/4FNYQ

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے خانے پر* نشان لگا دیا گیا ہے

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.