Home / اہم ترین / منموہن سنگھ ایمس میں داخل ، حالت مستحکم

منموہن سنگھ ایمس میں داخل ، حالت مستحکم

نئی دہلی: (ہرپل نیوز؍ایجنسی)14؍اکتوبر: سابق وزیر اعظم ڈاکٹر منموہن سنگھ کو علالت کے باعث بدھ کے روز یہاں آل انڈیا انسٹی ٹیوٹ آف میڈیکل سائنسز (ایمس) میں داخل کرایا گیا۔ کانگریس ذرائع نے یہ معلومات دی ہیں۔پارٹی کے ایک ذریعہ نے کہاہے کہ دودن پہلے انھیں بخار ہوا۔ بخار کم ہونے کے بعد وہ کمزور محسوس کر رہا تھا۔

آج ڈاکٹروں کے مشورے پر انہیں ایمس میں داخل کرایا گیا ہے۔ ڈاکٹروں کی دیکھ بھال میں رکھا گیا ہے اور پریشان ہونے کی کوئی بات نہیں ہے۔دوسری طرف کانگریس کے قومی سکریٹری اور میڈیا ڈیپارٹمنٹ کے شریک انچارج پرناو جھا نے ٹویٹ کیا ہے کہ سابق وزیر اعظم منموہن سنگھ جی کی صحت کے حوالے سے کچھ افواہیں چل رہی ہیں جو کہ بے بنیاد ہیں۔

اس کی حالت مستحکم ہے۔ ان کاباقاعدہ علاج کیا جا رہا ہے۔ ضرورت پڑنے پر ہم نئی معلومات شیئر کریں گے۔ میں تشویش پر میڈیا میں اپنے ساتھیوں کا شکریہ ادا کرتا ہوں۔پنجاب کے وزیر اعلیٰ چرنجیت سنگھ چننی اور کئی دیگر کانگریس رہنماؤں نے منموہن سنگھ کی جلد صحت یابی کی خواہش کی ہے۔

سابق وزیراعظم نے 4 مارچ اور 3 اپریل کو کورونا ویکسین کی دو خوراک لیں۔پچھلے سال منموہن سنگھ کو ایک نئی دوا کی وجہ سے ری ایکشن اور بخار ہونے کے بعد بھی ایمس میں داخل کرایا گیا تھا، انہیں کئی دنوں کے بعد ہسپتال سے ڈسچارج کیا گیا۔

منموہن سنگھ کانگریس کے سینئر لیڈر ہیں اور اس وقت راجستھان سے راجیہ سبھا کے رکن ہیں، وہ 2004 سے 2014 تک ملک کے وزیر اعظم رہے۔ انہوں نے 2009 میں ایمس میں بائی پاس سرجری کرائی تھی۔ ان کی عمر 88 سال ہے اور وہ شوگر کے مرض میں بھی مبتلا ہیں۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/s98Ol

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے خانے پر* نشان لگا دیا گیا ہے

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.