Home / اہم ترین / مودی حکومت ہر چیز بیچنے پر تلی ہوئی ہے ،پارٹی لیڈران میڈیا کی بجائے براہ راست بات کریں: سونیا گاندھی

مودی حکومت ہر چیز بیچنے پر تلی ہوئی ہے ،پارٹی لیڈران میڈیا کی بجائے براہ راست بات کریں: سونیا گاندھی

نئی دہلی: (ہرپل نیوز؍ایجنسی)17؍اکتوبر:کانگریس ورکنگ کمیٹی کی اہم میٹنگ ہفتے کی صبح 10 بجے شروع ہوئی۔ کانگریس ورکنگ کمیٹی (سی ڈبلیو سی) کے اجلاس میں سونیا گاندھی نے زرعی قوانین ، مہنگائی اور لکھیم پور کھیری واقعہ کے حوالے سے بی جے پی پر شدید حملہ کیا۔ سونیا گاندھی نے کہا کہ لکھیم پور کھیری واقعہ نے بی جے پی کی ذہنیت کو بے نقاب کیا ہے۔ معیشت کے حوالے سے انہوں نے کہاہے کہ حکومت کی صرف ایک پالیسی ہے ، بیچ دو ، بیچ دو۔

انہوں نے پارٹی میں اختلاف کرنے والوں کو مشورہ دیا کہ وہ میڈیا کے ذریعے ان سے بات نہ کریں۔ ذرائع نے بتایاہے کہ تنظیمی انتخابات کو کانگریس ورکنگ کمیٹی کی میٹنگ میں منظوری دے دی گئی ہے جو کہ کانگریس کی اعلیٰ فیصلہ ساز ادارہ ہے ، صدر کے عہدے کے لیے عبوری انتخاب کی بجائے ، جس میں کل وقتی کانگریس صدر کا انتخاب شامل ہے۔

2019 کے لوک سبھا انتخابات کے بعد راہل گاندھی نے کانگریس صدر کے عہدے سے استعفیٰ دے دیا اور سونیا گاندھی پارٹی کی عبوری صدر بن گئیں۔ ذرائع کا کہنا ہے کہ کانگریس ورکنگ کمیٹی کے بیشتر ارکان کی رائے ہے کہ رکنیت مہم چلائی جانی چاہیے اور نچلی سطح سے قومی سطح تک انتخابات کرائے جانے چاہئیں۔

اس میں کانگریس پارٹی کے قومی صدر کا کل وقتی انتخاب بھی شامل ہے۔ اگلے سال 2022 میں یوپی ، پنجاب سمیت کئی ریاستوں میں اہم اسمبلی انتخابات ہونے والے ہیں۔

بہت سے لیڈروں کا خیال ہے کہ پارٹی کی توجہ کانگریس صدر منتخب کرنے کے بجائے ان ریاستوں میں انتخابات جیتنے پر ہونی چاہیے۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/g37Sb

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے خانے پر* نشان لگا دیا گیا ہے

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.