Home / اہم ترین / مہاراشٹر ا سیلاب: اب تک 138سے زیادہ افراد کی موت وزیراعلیٰ ادھو نے کیا متاثرہ علاقوں کا دورہ ، معاوضے کا اعلان کیا

مہاراشٹر ا سیلاب: اب تک 138سے زیادہ افراد کی موت وزیراعلیٰ ادھو نے کیا متاثرہ علاقوں کا دورہ ، معاوضے کا اعلان کیا

ممبئی: (ہرپل نیوز؍ایجنسی) 25؍جولائی:۔ مہاراشٹرا میں موسلا دھار #بارش نے تباہی مچا رکھی ہے۔ اب تک 138 افراد ہلاک ہوچکے ہیں۔ ریاستی #وزیر اعلی ادھو ٹھاکرے نے متاثرہ علاقے کا دورہ کیا اور تباہی کا جائزہ لیا۔ رائے گڑھ کے مہاڑ کے تلیے گاؤں پہنچے وزیراعلیٰ نے کہا کہ سیلاب کی وجہ سے جن لوگوں کو نقصان ہوا ہے انہیں معاوضہ دیا جائے گا، ہماری کوشش ہوگی کہ آئندہ ایسے واقعات میں کوئی شخص ہلاک نہ ہو۔

این ڈی آر ایف کی ٹیمیں سیلاب سے متاثرہ رائے گڑھ میں امدادی اور امدادی کاموں میں مصروف ہیں۔ رائے گڑھ میں پہاڑ کے پھٹنے کے بعد امدادی کارروائی جاری ہے۔ اب تک 47 افراد ہلاک ہوچکے ہیں۔ مزید کئی افراد کے ملبے کے نیچے پھنس جانے کا خدشہ ہے۔مہاراشٹر کے ستارا میں پہاڑ کے پھٹنے سے ایک حادثہ پیش آیا۔

اب تک چھ افراد کی لاشیں برآمد ہوچکی ہیں۔ اسی دوران ہفتہ کی صبح ستارہ میں بھی بارش ہوئی۔ کوینہ ڈیم سے 53 ہزار کیوسک لیٹر پانی چھوڑا گیا، اس کی وجہ سے آس پاس کے #دیہات میں سیلاب کا خطرہ بڑھ گیا ہے۔ریاست میں رتناگری، کولہا پور، سانگلی اور بھونڈی میں بھی ریسکیو آپریشن جاری ہے۔ 12-12 فٹ پانی کی وجہ سے این ڈی آر ایف کی ٹیم گھروں میں پھنسے لوگوں کو محفوظ مقامات پر لے جارہی ہے۔ فوج کی ٹیمیں بھی امداد اور راحتی کاموں میں مصروف ہیں۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/cQO1j

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے خانے پر* نشان لگا دیا گیا ہے

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.