Home / اہم ترین / میڈیابی جے پی سے مہنگائی اوربے روزگاری پرسوال کیوں نہیں پوچھتا؟ اکھلیش یادوکااوپینین پول پرحملہ،کہا،گائیڈلائن کی خلاف ورزی پرالیکشن کمیشن

میڈیابی جے پی سے مہنگائی اوربے روزگاری پرسوال کیوں نہیں پوچھتا؟ اکھلیش یادوکااوپینین پول پرحملہ،کہا،گائیڈلائن کی خلاف ورزی پرالیکشن کمیشن

لکھنؤ:(ہرپل نیوز؍ایجنسی)24؍جنوری:یوپی کے سابق وزیراعلیٰ اورسماج وادی پارٹی کے سربراہ اکھلیش یادونے اوپینین پول پرپابندی کے بارے میں اپنی رائے واضح کی ہے۔ الیکشن سے پہلے یہ رائے شماری نہیں بلکہ افیون پول ہے۔ اکھلیش یادونے کہاہے کہ عوام بی جے پی کے خلاف کھڑی ہے۔ ان پارٹی ایم ایل اے کو مارا پیٹا جا رہا ہے۔ دیہاتوں سے بے دخل کیا گیا اور نائب وزیر اعلیٰ کو بھی اپنے حلقے میں احتجاج کا سامنا کرنا پڑا۔ وزیر اعظم نریندر مودی کی ریلیوں کے لیے سرکاری مشینری کا غلط استعمال کیاگیاہے۔ ایسے میں رائے عامہ کے ان جائزوں کو کیسے درست مانا جا سکتا ہے؟

ہمارا مطالبہ ہے کہ ان پر پابندی لگائی جائے۔ بی جے پی مہنگائی پر بات نہیں کرنا چاہتی ہے۔کڑواتیل، گھریلو گیس، پیٹرول اور ڈیزل پر بات نہیں کرنا چاہتی ہے۔ یہ سب لوگ بی جے پی سے بے روزگاری، مہنگائی پر سوال نہیں پوچھتے۔ وہ فسادات کی بات کرتے ہیں، وہ یہ نہیں کہہ رہے ہیں کہ ان کے ایم ایل اے کو مارا پیٹا جا رہا ہے۔ بی جے پی کے لوگ انتخابی مہم نہیں چلا پا رہے ہیں۔

انھوں نے ارپنایادوپرکہاہے کہ بی جے پی کاکام ہی گھرپھوڑناہے۔ سیاسی ریلیوں پر الیکشن کمیشن کی پابندی کے سوال پر اکھلیش یادونے کہاہے کہ بی جے پی نے پہلے ہی ورچوئل ریلی کے لیے تیاری کر رکھی تھی۔ بی جے پی کے تمام اسٹوڈیوز بی جے پی کے لیے تیارتھے، کیا بی جے پی کو پہلے سے معلوم تھا؟ بی جے پی کی جانب سے پاکستان کے بارے میں دیے گئے اپنے بیان پرانہوں نے کہاہے کہ وہ پاکستان کی بات کر رہے ہیں، میرا بیان سنیں۔ میں نے پاکستان پر وہی بات کی جو سابق چیف آف اسٹاف بپن راوت نے کہی تھی۔ جنرل بپن راوت نے کہا تھا کہ چین ہمارا سب سے بڑا دشمن ہے۔ کیا میں بپن راوت جی کا حوالہ نہیں دے سکتاہوں۔ میں کیشو موریہ کو شکست دوں گا، وہ بہت ٹویٹ کرتے ہیں۔ میں خود جا کر سیرتھو میں انتخابی مہم چلاؤں گا۔ کیشو موریہ اسٹول کے ساتھ نائب وزیر اعلیٰ ہیں۔

کیشو موریہ نے پسماندہ کی توہین کی ہے۔ہمارے پاس یوگی جی کے خلاف کئی مضبوط امیدوار ہیں۔ میں جلد گھر گھر مہم کروں گا۔ میں نے بی جے پی کے لوگوں کے انتخابی مہم کے تمام ویڈیو بنائے ہیں کہ ان کے لیڈر کس طرح بھیڑ کے ساتھ انتخابی مہم چلا رہے تھے۔ لیڈر بغیر ماسک کے انتخابی مہم چلا رہے تھے، یوگی جی کے ساتھ کیا ہجوم نہیںتھا اور پھر انتخابی مہم میں ہم رک گئے تو الیکشن کمیشن سے پوچھیں گے کہ آپ نے بی جے پی کے خلاف کارروائی کیوں نہیں کی۔ بی جے پی کامنشور پہلے آئے گا، پھر ہم اپنا اعلان کریں گے۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/Lp4cQ

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے خانے پر* نشان لگا دیا گیا ہے

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.