Home / اہم ترین / پروموشن میں ریزرویشن: سپریم کورٹ ہرریاست کے معاملے کی سماعت کرے گا. لاکھوں عہدوں پر نہیں ہو رہی ہیں تقرریاں

پروموشن میں ریزرویشن: سپریم کورٹ ہرریاست کے معاملے کی سماعت کرے گا. لاکھوں عہدوں پر نہیں ہو رہی ہیں تقرریاں

نئی دہلی: (ہرپل نیوز؍ایجنسی)15؍ستمبر: سپریم کورٹ نے منگل کو کہا کہ وہ ملک بھر میں نوکریوں کے پروموشن میں ریزرویشن معاملے میں آخری سماعت 5 اکتوبر کو کرے گا۔ سپریم کورٹ نے کہا کہ ہر ریاست کے اپنے منفرد مسائل ہوتے ہیں ، اس لیے ریاست وارمعاملوں کی سماعت ہوگی۔ سپریم کورٹ نے ریاستی حکومتوں کو ہدایت دی ہے کہ وہ ریاستوں سے منفرد مسائل کی نشاندہی کریں اور انہیں دو ہفتوں کے اندر سپریم کورٹ میں دائر کریں۔

دراصل مرکز اور ریاستوں نے پروموشن پالیسی میں ریزرویشن سے متعلق معاملات پر فوری سماعت کا مطالبہ کیا ہے۔ان کا کہنا ہے کہ سپریم کورٹ میں زیر التوا کیس کی وجہ سے لاکھوں عہدوں پر تقرریاں تعطل کا شکار ہیں۔ ہائی کورٹ کے متضاد احکامات کی وجہ سے کئی پوسٹیں خالی پڑی ہیں۔اس لیے پسماندگی کی مناسب نمائندگی اور پیمائش کے لیے سپریم کورٹ کی ہدایات کی ضرورت ہے۔

ریاستوں نے کہا ہے کہ مرکزی حکومت کی سطح پر باقاعدہ عہدوں پر ترقی ہوئی تھی ، لیکن ملک بھر میں محفوظ عہدوں پر ترقی 2017 سے رکی ہوئی ہیں۔دراصل جسٹس ایل ناگیشور راؤ ، جسٹس سنجیو کھنہ اور جسٹس بی آر گوئی کی بنچ پرموشن میں ریزرویشن پالیسی سے متعلق 133 درخواستوں کی سماعت کر رہی ہے۔

بنچ نے واضح کیا ہے کہ وہ گزشتہ فیصلے میں پہلے سے طے شدہ مسائل کو دوبارہ نہیں کھولے گی۔ عدالت نے کہا کہ یہ بتانے کی ضرورت نہیں ہے کہ ریزرویشن پالیسی کو کس طرح نافذ کیا جائے۔ ناگراج فیصلے میں ہدایت منظور کی گئی ہے کہ ہر ریاست کو حتمی شکل دینی ہے کہ وہ اسے کس طرح نافذ کریں گے۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/lSbgs

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے خانے پر* نشان لگا دیا گیا ہے

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.