Home / اہم ترین / چیف جسٹس آف انڈیاکا ریمارکس:ہم جو کام کر رہے ہیں وہ 99 فیصد لوگوں تک نہیں پہنچ پا رہا ہے

چیف جسٹس آف انڈیاکا ریمارکس:ہم جو کام کر رہے ہیں وہ 99 فیصد لوگوں تک نہیں پہنچ پا رہا ہے

نئی دہلی:(ہرپل نیوز؍ایجنسی)22؍جنوری: ہندوستان کے چیف جسٹس ڈی وائی چندرچوڑ نے ہفتہ (21 جنوری) کو ممبئی میں ایک تقریب میں کہا کہ سپریم کورٹ کے فیصلوں کی کاپیاں ہر ہندوستانی زبان میں دستیاب کرائی جائے۔ سی جے آئی نے کہا کہ شہریوں تک ان کی زبان میں پہنچنا ہوگا۔

وزیر اعظم نریندر مودی نے بھی اپنی تقریر کے ایک اقتباس کا ویڈیو ٹویٹ کر کے چیف جسٹس سے اتفاق کیا ہے اور ان کی تعریف کی ہے۔پروگرام سے خطاب کرتے ہوئے چیف جسٹس ڈی وائی چندرچوڑ نے کہاکہ ہمارے مشن کا اگلا قدم یہ ہے کہ سپریم کورٹ کے ہر فیصلے کی ترجمہ شدہ کاپیاں ہر ہندوستانی زبان میں دستیاب ہوں۔ جب تک ہم اپنے شہریوں تک اس زبان میں نہیں پہنچیں گے جو وہ سمجھ سکیں، تاہم میرا یہ شبہ ہے کہ ہم جو کام کر رہے ہیں وہ 99 فیصد لوگوں تک نہیں پہنچ پا رہا ہے۔

خبر کے مطابق سی جے آئی نے یہ باتیں ممبئی میں بار کونسل آف مہاراشٹرا اینڈ گوا کے زیر اہتمام ایک پروگرام میں کہیں۔ اپنی تقریر میں سی جے آئی نے ٹیکنالوجی کے استعمال پر بھی زور دیا۔وہیں وزیر اعظم نریندر مودی نے اتوار (22 جنوری) کو CJI کی تقریر کے بارے میں ٹویٹ کیا، جس میں انہوں نے لکھا کہلا ایک حالیہ تقریب میں، چیف جسٹس آف انڈیا نے سپریم کورٹ کے فیصلوں کو علاقائی زبانوں میں دستیاب کرانے کی ہدایت کی،میں نے کام کرنے کی ضرورت کے بارے میں بات کی۔ انہوں نے اس کے لیے ٹیکنالوجی کے استعمال کا مشورہ بھی دیا ہے۔

یہ ایک قابل ستائش سوچ ہے، جس سے بہت سے لوگوں، خاص طور پر نوجوانوں کو مدد ملے گی۔ایک اور ٹویٹ میں پی ایم مودی نے لکھا کہ ہندوستان میں بہت سی زبانیں ہیں، جو ہماری ثقافتی تانے بانے میں اضافہ کرتی ہیں۔ مرکزی حکومت ہندوستانی زبانوں کو فروغ دینے کے لیے بہت سی کوششیں کر رہی ہے، جس میں انجینئرنگ اور میڈیسن جیسے مضامین کو مادری زبان میں پڑھنے کا اختیار دینا بھی شامل ہے۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/hfTiQ

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے خانے پر* نشان لگا دیا گیا ہے

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.