Home / اہم ترین / کانگریس صدر کے عہدے کے لیے کوئی بھی کارکن لڑ سکتا ہے: راہل گاندھی

کانگریس صدر کے عہدے کے لیے کوئی بھی کارکن لڑ سکتا ہے: راہل گاندھی

کروکٹی( کیرالہ):(ہرپل نیوز؍ایجنسی)22؍ستمبر: کانگریس کے سابق صدر راہل گاندھی نے جمعرات کو کہا کہ کانگریس صدر ایک نظریہ اور ملک کے اعتماد کی نمائندگی کرتا ہے اور کانگریس کا کوئی بھی کارکن صدر کے عہدے کے لیے انتخاب لڑ سکتا ہے ’بھارت جوڑو یاترا‘ کے 15ویں دن 325 کلومیٹر کا فاصلہ طے کرنے کے بعد آج یہاں ایک پریس کانفرنس میں مسٹر گاندھی نے کہا کہ کانگریس کے کسی بھی کارکن کو کانگریس صدر کا انتخاب لڑنے کا حق ہے۔ یہ اچھی بات ہے اور اس کے لیے کارکنوں کو آگے آنا چاہیے۔

انہوں نے کہا،کانگریس تنظیم میں سب سے اچھی بات یہ ہے کہ کوئی بھی ان سے پوچھ سکتا ہے کہ جب صدر کے لئے کب انتخاب ہو رہا ہے، کون لڑ رہا ہے، لیکن یہی سوال نہ تو سماج وادیوں سے ہے، نہ بہوجن سماج پارٹی سے، نہ ہی بی جے پی سے۔ یا آر ایس ایس اور بہت سی دوسری پارٹیوں سے نہیں پوچھا جا سکتا۔ یہ سوال بی جے پی سے نہیں پوچھ سکتے، یہ سوال صرف کانگریس سے پوچھا جا سکتا ہے کیونکہ کانگریس ملک کی واحد پارٹی ہے جو اتنے کھلے ماحول میں صدر کے عہدہ کے لیے انتخابات کرواتی ہے۔

انہوں نے کہا کہ کانگریس کا صدر بننا ایک اہم اور تاریخی موقع ہے، یہ عہدہ ملک کے مجموعی جذبات کو بیان کرتا ہے، یہ ایک مخصوص نظریاتی دھارے کا عہدہ ہے، یہ عہدہ اعتماد کے نظام کی علامت ہے۔ انہوں نے کہا، میرا مشورہ یہ ہے کہ جو لوگ کانگریس کے صدر بنا چاہتے ہیں وہ اعتماد کی نمائندگی کریں، نظام کی نمائندگی کریں اور ملک کے اعتماد کی نمائندگی کریں۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/cfko9

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے خانے پر* نشان لگا دیا گیا ہے

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.