Home / اہم ترین / کانگریس میں ہوں، پارٹی کے لیے مسلسل کام کر رہا ہوں : ہاردک پٹیل

کانگریس میں ہوں، پارٹی کے لیے مسلسل کام کر رہا ہوں : ہاردک پٹیل

نئی دہلی: (ہرپل نیوز؍ایجنسی)13؍مئی:گجرات سے تعلق رکھنے والے پاٹیدار برادری کے مضبوط لیڈر ہاردک پٹیل نے ان قیاس آرائیوں کو مسترد کر دیا ہے کہ وہ کانگریس چھوڑ رہے ہیں۔ گجرات کانگریس کے ورکنگ صدر ہاردک پٹیل نے کہاہے کہ افواہیں سیاست کا حصہ ہیں۔ تاہم انہوں نے کہاہے کہ مجھے امید ہے کہ ریاست میں پارٹی سے متعلق معاملات میں ان کی آواز سنی جائے گی۔ ہاردک پٹیل نے تمام مسائل پرکھل کر بات کی ہے۔

ٹویٹر پر اپنے پروفائل میں ورکنگ پریذیڈنٹ کے بجائے فخر ہندوستانی محب وطن، سماجی اور سیاسی کارکن، بہتر ہندوستان کے لیے پرعزم لکھنے پر اپنی ناراضگی کو پارٹی سے جوڑنے کے سوال پر ہاردک پٹیل نے کہاہے کہ میں نے جو لکھا ہے اسے مانناچاہیے۔ کیا ملک پر بات کی جائے؟ میں کانگریس پارٹی کا کارکن ہوں، یعنی۔ حال ہی میں، آپ کی پارٹی سے ناراضگی کے چرچے تھے، اس سوال پر ہاردک پٹیل نے کہاہے کہ کئی بار ان کے لوگ انہیں چلانے کے لیے کرواتے ہیں اور آپ جانتے ہیں کہ میڈیا بہت زور سے چلتا ہے۔ اس وقت ہم پارٹی کے لیے مسلسل کام کر رہے ہیں۔ وہ پارٹی کے لیے مسلسل گاؤں گاؤں گھوم رہے ہیں۔ ہم وہ کام کر رہے ہیں جو ہماری طرف سے لوگوں میں ایک نئی امید پیدا کرنے اور اس امید پر پورا اترنے کے لیے کیا جانا چاہیے۔

انہوں نے کہاہے کہ راہل جی بہت مصروف ہیں، ان سے بات نہیں ہو پا رہی ہے، جب وہ فارغ ہوں گے تو گجرات کے مسئلے پر بات کریں گے۔پاٹیدار سماج کے اس لیڈر نے کہاہے کہ ہم نے کبھی کوئی عہدہ لینے کی بات نہیں کی۔ ہم نے کہاہے کہ جو عہدہ ہمارے پاس ہے آپ لے لیں، ہمیں کام دیں۔ ایسا کام دیں جس سے ہم گجرات میں ایک نئی امید پیداکر سکیں۔ یہ حقیقت ہے کہ آج تک ہم نے پارٹی سے کوئی فائدہ نہیں اٹھایا۔ ہمارے پاس جو کچھ تھا، ہم نے خلوص نیت سے پارٹی یا پارٹی کو دینے کا کام کیا۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/ne7lc

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے خانے پر* نشان لگا دیا گیا ہے

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.