Home / اہم ترین / کرناٹک میں 25 جولائی سے مذہبی مقامات کھلیں گے

کرناٹک میں 25 جولائی سے مذہبی مقامات کھلیں گے

بنگلورو: (ہرپل نیوز؍ایجنسی) 25؍جولائی:۔ کرناٹک حکومت نے ہفتہ کو کورونا کے تمام ہدایات پر عمل کرتے ہوئے 25 جولائی 2021 سے کرناٹک کے تمام مذہبی مقامات کو کھولنے کی اجازت دی ہے۔ تاہم کرناٹک حکومت نے ہیکل کے تہواروں، جلوسوں اور جلسوں کی اجازت نہیں دی ہے۔ مذہبی مقامات کے افتتاح کے ساتھ ہی ریاستی حکومت نے اس سے متعلق سرگرمیوں کی بھی اجازت دی ہے، جو متعلقہ محکمہ کی طرف سے جاری کورونا ہدایات پر سختی سے عمل کرتے ہیں۔

حکومت کرناٹک کی جانب سے دیئے گئے حکم میں کہا گیا ہے کہ ڈیزاسٹر مینجمنٹ ایکٹ 2005 کے سیکشن 24 کے تحت حاصل کردہ اختیارات کے استعمال میں، چیئرمین ریاست ریاستی ایگزیکٹو کمیٹی، کرناٹک ریاست کی موجودہ کورونا صورتحال کا جائزہ لینے کے بعد اضافی ذمہ داری اٹھائے گی ۔ مذہبی مقامات کے کام سے متعلق ہر کام کورونا کی روک تھام اور ہدایات کے مطابق احتیاطی تدابیر کے ساتھ کیا جائے گا۔

ریاستی حکومت کے ذریعہ دیئے گئے حکم میں کہا گیا ہے کہ عبادت گاہوں، مندروں، مساجد، گرجا گھروں، گرودواروں اور دیگر مذہبی مقامات کو کھولنے کی اجازت ہے اور متعلقہ محکمہ کی جانب سے عبادت گاہوں سے متعلق سرگرمیاں 25 سے جاری کردی گئی ہیں۔کورونا کی وجہ سے ہدایات پر سختی سے عمل کرنا ہوگا۔ تاہم ریاستی حکومت نے تہوار، جلوس، اجتماعات کی اجازت نہیں دی ہے۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/y5nZJ

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے خانے پر* نشان لگا دیا گیا ہے

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.