Home / اہم ترین / کولکاتہ میں موسلا دھار بارش ، نظام زندگی متاثر

کولکاتہ میں موسلا دھار بارش ، نظام زندگی متاثر

کولکاتہ: (ہرپل نیوز؍ایجنسی)21؍ستمبر: کولکاتہ اوراس سے ملحقہ اضلاع میں پیر کی صبح موسلا دھار بارش ہوئی ، جس سے ہفتے کے پہلے کام کے دن معمولات زندگی درہم برہم ہو گئے۔ محکمہ موسمیات نے کم سے کم ایک دن مزید بارش کی پیش گوئی کی ہے۔رات 1 بجے سے صبح 7 بجے تک شہر کے مختلف مقامات پر 100 ملی میٹر سے زائد بارش ریکارڈ کی گئی ۔

جس کی وجہ سے کئی اہم سڑکیں اور نشیبی علاقے گھٹنے گہرے پانی میں ڈوب گئے۔ایک عہدیدار نے بتایا کہ دھاپا 136 ملی میٹر ، کالی گھاٹ 115 ملی میٹر اور بالی گنج میں 109 ملی میٹر بارش ریکارڈ کی گئی۔محکمہ موسمیات نے کلکتہ سمیت جنوبی بنگال کے بیشتر اضلاع میں منگل کی صبح تک مزید تیز بارش یا گرج چمک کے ساتھ بارش کی پیش گوئی کی ہے۔محکمہ موسمیات کے علاقائی ڈائریکٹر جی کے داس نے کہا ہے کہ شمال مغربی خلیج بنگال سے گنگا مغربی بنگال تک سائیکلون کی گردش کی رفتار اور تیز نمی کی وجہ سے ، کولکاتہ اور ملحقہ شمالی اور جنوبی 24 پرگنوں ، ہاوڑہ ، ہگلی اور پوربی مدینی پور میں تیز بارش ہو رہی ہے۔

کام پر جانے کی کوشش کرنے والے لوگوں کو پبلک ٹرانسپورٹ لینا مشکل ہو رہا تھا کیونکہ موسلا دھار بارش کی وجہ سے بسوں اور ٹیکسیوں کی تعداد محدود تھی۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/DcCs3

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے خانے پر* نشان لگا دیا گیا ہے

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.