Home / اہم ترین / گوا حکومت ریاست کی ترقی کے لیے ایک نیا بلیو پرنٹ لے کر آئی ہے: پی ایم مودی

گوا حکومت ریاست کی ترقی کے لیے ایک نیا بلیو پرنٹ لے کر آئی ہے: پی ایم مودی

نئی دہلی:(ہرپل نیوز؍ایجنسی)24؍نومبر: وزیر اعظم نریندر مودی نے جمعرات کو کہا کہ گوا حکومت ریاست کی ترقی کے لیے ایک نیا بلیو پرنٹ لے کر آئی ہے۔ انہوں نے کہا کہ 'سویام پورنا گوا' کا وزن ریاست میں بنیادی سہولیات کو بہتر بنانا ہے۔

وزیر اعظم ویڈیو پیغام کے ذریعے گوا گورنمنٹ جاب فیئر سے خطاب کر رہے تھے۔ ملازمت میلے میں تقرری لیٹر حاصل کرنے والے نوجوانوں کو مبارکباد دیتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ گوا کی حکومت نے روزگار پیدا کرنے میں ایک اہم قدم اٹھایا ہے۔ انہوں نے کہا کہ گوا پولیس سمیت دیگر محکموں میں آنے والے مہینوں میں مزید بھرتیاں ہونے والی ہیں۔ انہوں نے کہا کہ اس سے گوا پولیس فورس مضبوط ہوگی اور اس کے نتیجے میں شہریوں اور خاص طور پر سیاحوں کے لئے سیکورٹی کے نظام میں اضافہ ہوگا۔

نوجوانوں سے ملک کی ترقی کے لیے کام کرنے پر زور دیتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا، "جن نوجوانوں کو آج تقرری لیٹر موصول ہوئے ہیں، ان کے پاس گوا کی ترقی کے ساتھ ساتھ 2047 کے نئے ہندوستان کا ہدف ہے۔ آپ کو گوا کی ترقی کے ساتھ ساتھ ملک کی ترقی کے لیے بھی کام کرنا ہے۔ انہوں نے کہا کہ مجھے یقین ہے کہ آپ سب پوری لگن اور تندہی کے ساتھ اپنے فرض کی راہ پر گامزن رہیں گے۔

مودی نے کہا، گزشتہ چند ہفتوں سے ملک کی مختلف ریاستوں میں لگاتار جاب میلوں کا انعقاد کیا جا رہا ہے، جب کہ مرکزی حکومت بھی ہزاروں نوجوانوں کو روزگار فراہم کر رہی ہے۔ وزیر اعظم نے نوجوانوں کو بااختیار بنانے کے لیے اپنی سطح پر اس طرح کے جاب میلوں کا انعقاد کرنے کے لیے ڈبل انجن والی حکومتوں والی ریاستوں کی کوششوں پر خوشی کا اظہار کیا۔

وزیر اعظم نے اس بات پر زور دیا کہ گزشتہ 8 سالوں میں مرکزی حکومت نے گوا کی ترقی میں ہزاروں کروڑ روپے کی سرمایہ کاری کی ہے۔ موپا میں تقریباً 3000 کروڑ روپے کی لاگت سے بننے والے ہوائی اڈے کا جلد ہی افتتاح ہونے والا ہے۔ وزیر اعظم نے کہا کہ ہوائی اڈے کی تعمیر گوا میں ہزاروں لوگوں کے لیے روزگار کا ایک بڑا ذریعہ بن گئی ہے۔ انہوں نے کہا کہ ریاست میں کنیکٹیویٹی اور جاری انفراسٹرکچر پروجیکٹس بھی روزگار پیدا کررہے ہیں۔ وزیر اعظم نے کہا کہ 'سویام پورنا گوا' کا وزن ریاست میں بنیادی ڈھانچے کو بہتر کرنے کے ساتھ ساتھ ریاست میں بنیادی ڈھانچے کو اپ گریڈ کر رہا ہے۔ گوا ٹورازم ماسٹر پلان اور پالیسی کا ذکر کرتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ ریاستی حکومت نے گوا کی ترقی کے لیے ایک نیا بلیو پرنٹ تیار کیا ہے جس سے سیاحت کے شعبے میں سرمایہ کاری کے نئے مواقع کھلے ہیں اور بڑی تعداد میں روزگار کے مواقع پیدا ہوئے ہیں۔ گوا کے دیہی علاقوں کو معاشی طاقت دینے کے لیے روایتی کھیتی میں روزگار بڑھانے کے لیے اٹھائے جانے والے اقدامات کا ذکر کرتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ دھان، پھلوں کی پروسیسنگ، ناریل، جوٹ اور مصالحے پیدا کرنے والے کسانوں کو سیلف ہیلپ گروپوں سے جوڑا جا رہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ ان کوششوں سے گوا میں روزگار اور خود روزگار کے بہت سے نئے مواقع پیدا ہو رہے ہیں۔

قابل ذکر ہے کہ وزیر اعظم نے دھن تیرس پر مرکزی سطح پر روزگار میلے کا تصور شروع کیا تھا۔ یہ مرکزی حکومت کی سطح پر 10 لاکھ نوکریاں فراہم کرنے کی مہم کا آغاز تھا۔ اس کے بعد سے، وزیر اعظم نے گجرات، جموں و کشمیر اور مہاراشٹر کی حکومتوں کے جاب میلوں سے خطاب کیا اور مختلف سرکاری محکموں میں تمام نئی بھرتیوں کے لیے آن لائن اورینٹیشن کورسز کے لیے اسٹارٹ اپ ماڈیول کا بھی آغاز کیا، جب کہ ایک دن پہلے ہی تقریباً 71 ہزارنئے بھرتی کیے گئے امیدواروں میں تقرری لیٹر تقسیم کیے گئے۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/TqxDE

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے خانے پر* نشان لگا دیا گیا ہے

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.