Home / اہم ترین / گیان واپی مسجدکیس:سماعت کی اگلی تاریخ 29 ستمبر مقرر

گیان واپی مسجدکیس:سماعت کی اگلی تاریخ 29 ستمبر مقرر

وارانسی:(ہرپل نیوز؍ایجنسی)22؍ستمبر:گیان واپی مسجد۔ شرینگار گوری کیس کی آج کی سماعت ختم ہوگئی۔ گیان واپی شرینگار گوری تنازعہ کیس میں ضلع جج وارانسی اے کے وشویش کی عدالت میں سماعت ہوئی، جہاں دونوں فریقوں نے اپنا موقف پیش کیا۔ مسلم فریق نے آٹھ ہفتوں کے بعد سماعت کے مطالبے پر اصرار کیا۔ عدالت نے اگلی تاریخ 29 ستمبر مقرر کی۔ سماعت سے قبل گیان واپی کیس کی مدعی خواتین اپنے وکیلوں کے ساتھ ڈسٹرکٹ جج کورٹ پہنچیں۔

انجمن انتظامیہ مسجد کمیٹی کے مطالبے کو مسترد کیے جانے کے بعد پہلی بار گیان واپی-شرینگار گوری کیس کی سماعت ضلع جج کی عدالت میں ہوئی۔ بتادیں کہ ڈسٹرکٹ جج نے اس کیس کو قابل سماعت قرار دیا تھا جس کے بعد انجمن کی جانب سے درخواست بھی دی گئی ہے۔ ایسے میں ان درخواستوں کی سماعت کے بعد عدالت حکم دے سکتی ہے۔

ضلع جج ڈاکٹر اجے کرشنا وشویش نے 12 ستمبر 2022 کو انجمن انتظامیہ مسجد کمیٹی کے مطالبے کو مسترد کرتے ہوئے کہا کہ شرنگار گوری کیس قابل سماعت ہے۔ ساتھ ہی سماعت کی تاریخ 22 ستمبر بروز جمعرات مقرر کی گئی۔ آرڈر میں، انہوں نے کہا تھا کہ آرڈر 1 رول 10 کے تحت اس دن پارٹی بننے کے لیے درخواست دینے والے لوگوں کی تعداد پر سماعت کے ساتھ، شرنگار گوری کیس میں ایشو پوائنٹ کا بھی فیصلہ کیا جائے گا۔

متعلقہ فریق ذمہ داری بھی دائر کریں گے۔ سپریم کورٹ کے حکم کا حوالہ دیتے ہوئے انجمن نے عدالت میں درخواست دی اور حکم کی تاریخ سے 8 ہفتے بعد شرنگار گوری کیس کی سماعت کی درخواست کی۔ اگر انجمن کی جانب سے نظرثانی دائر کی جائے تو اسے سن کر ہی حکم جاری کیا جائے۔ جمعرات کو فیصلہ کیا جائے گا کہ آیا شرنگار گوری کیس کی سماعت شروع ہوگی یا آٹھ ہفتوں کے بعد شروع ہوگی۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/NRqfD

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے خانے پر* نشان لگا دیا گیا ہے

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.