Home / اہم ترین / ہم سیاست کے لیے اقتدار میں نہیں آئے ،عظیم بھارت بنانے کاہدف-امت شاہ نے کہا،ساورکر کی حب الوطنی بے مثال

ہم سیاست کے لیے اقتدار میں نہیں آئے ،عظیم بھارت بنانے کاہدف-امت شاہ نے کہا،ساورکر کی حب الوطنی بے مثال

نئی دہلی: (ہرپل نیوز؍ایجنسی)17؍اکتوبر: امت شاہ نے کہاہے کہ اگر آزادی کے امرت مہوتسوکے اس سال 130 کروڑ ہم وطن چھوٹی قراردادیں لیں تو ملک میں بڑی تبدیلی آ سکتی ہے۔یہ بی جے پی کے کارکنوں کے لیے ایک حل کاسال ہے کیونکہ ہماری پارٹی ایک عظیم ہندوستان بنانے کے لیے قائم کی گئی ہے۔

مرکزی وزیر داخلہ نے کہاہے کہ میں نے بچپن سے ساورکر جی کو پڑھا ہے۔ وہ ہمیشہ میرے دل میں ایک خاص جگہ رکھتے ہیں اور اس کے لیے بے مثال عقیدت رکھتے ہیں۔

مجھے پوری یقین ہے کہ بھگوان شاید ہی کسی بھی شخص کے دل و دماغ میں اتنی عمدہ حب الوطنی دے جیساکہ ویر ساورکر جی میں تھی۔ مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ نے ہفتہ کو پورٹ بلیئر ، انڈمان اور نیکوبار میں بی جے پی کارکنوں اور دانشوروں کے ساتھ میٹنگ کی۔

اس اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے امت شاہ نے کہاہے کہ ہم نظریے کے پابند لوگ ہیں اور ہمارا نظریہ عظیم ہندوستان بنانے کا نظریہ ہے۔ ہماری پارٹی ایک عظیم ہندوستان کی تشکیل کے لیے قائم کی گئی ہے۔ ہم اقتدار کے لیے سیاست میں نہیں آئے۔ اس کے ساتھ انہوں نے ویر ساورکر کی حب الوطنی کی بھی تعریف کی۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/TuQMZ

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے خانے پر* نشان لگا دیا گیا ہے

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.