Home / اہم ترین / یوپی اسمبلی الیکشن:عام آدمی پارٹی نے 100ممکنہ امیدواروں کی فہرست جاری کی

یوپی اسمبلی الیکشن:عام آدمی پارٹی نے 100ممکنہ امیدواروں کی فہرست جاری کی

لکھنؤ: (ہرپل نیوز؍ایجنسی)16؍ستمبر: اترپردیش میں آئندہ اسمبلی انتخابات جلد ہونے والے ہیں۔ ایسے میں سیاسی جماعتیں متحرک ہو گئی ہیں۔ اس ضمن میں بدھ کوعام آدمی پارٹی نے لکھنؤ میں اپنے پارٹی دفتر میں ایک پریس کانفرنس کی۔ اس دوران سنجے سنگھ نے یو پی اسمبلی انتخابات کے لیے 100 امیدواروں کی ممکنہ فہرست جاری کی ، جنہیں عام آدمی پارٹی 2022 کے اسمبلی انتخابات میں میدان میں اتارنے کی تیاری کر رہی ہے۔

یوپی انچارج اور راجیہ سبھا رکن پارلیمنٹ سنجے سنگھ نے کہاہے کہ عام آدمی پارٹی اتر پردیش میں اپنے 100 اسمبلی انچارجوں کی فہرست جاری کر رہی ہے اور یہ تمام اسمبلی انچارج اپنے اپنے علاقوں سے ہمارے ممکنہ امیدوار ہوں گے۔ اس کے ساتھ عام آدمی پارٹی نے 100 اسمبلی انچارجوں کا انتخاب کیا ہے۔

اس فہرست میں زیادہ سے زیادہ نمائندگی پسماندہ طبقات کے لوگوں کو دی گئی ہے ، جس میں عام آدمی پارٹی نے 35 امیدوار بنائے ہیں۔ اس فہرست میں ڈاکٹر ، ایڈوکیٹ ، پوسٹ گریجویٹ اورانجینئربھی ہیں۔ ساتھیوں کے ساتھ ساتھ معاشرے کے دوسرے طبقات کے لوگ بھی شامل ہیں۔ تاہم اب انہیں مختلف اضلاع کی اسمبلی کا انچارج بنایا گیا ہے۔فہرست میں سب سے زیادہ توجہ پسماندہ طبقات کو دی گئی ہے کہ وہ اسمبلی کے ممبربن کرنمائندگی کریں۔

عام آدمی پارٹی کی جانب سے جاری کردہ فہرست میں عام آدمی پارٹی نے برہمن ، دلت ، پسماندہ طبقے اور مسلم معاشرے کے لوگوں کو رکن بنایا ہے اور آنے والے اسمبلی انتخابات میں انہیں اپنا ممکنہ امیدوار بنائے گی۔اس کے ساتھ ہی عام آدمی پارٹی کے ترجمان مہندر سنگھ نے کہاہے کہ جاری کردہ فہرست میں برہمنوں کی تعداد 20 ہے۔ پسماندہ طبقات کی تعداد 35 ہے۔ اس کے ساتھ ہی آپ نے 16 دلت امیدواروں اور مسلم سماج کے 5 لوگوں کو اپنا امیدوار بنایا ہے۔

The short URL of the present article is: http://harpal.in/tjEIj

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت کے خانے پر* نشان لگا دیا گیا ہے

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.